Inlägg från: Anonym (Freddiemannen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Freddiemannen)

Sambon solar topless?

Inse att i familjelivs sexforum så får du svar som inte är representativa för vad män i allmänhet anser om sånt här. 

Jag skulle verkligen inte gilla att min tjej visade upp sig för andra på det viset. Dock har jag valt en kvinna som aldrig skulle göra det. Att jämföra med att män solar "topless" är enbart tramsigt eftersom kvinnans bröst är en del av hennes könsattribut. Självklart kommer massor av män att smygtitta på stranden, och det är dessutom populärt att smygfota med mobilen på kvinnor som visar brösten på stranden, för att sedan sms:a bilderna till de manliga kompisarna därhemma. 

Var en man, inte en mesig svensk "hen", och förklara att du inte uppskattar att hon visar upp sig för andra män. 

• Anonym (Freddiemannen)
    Anonym (Gefani) skrev 2018-12-22 11:48:13 följande:

Allt en kvinna gör handlar inte om dig eller andra män och att vilja skicka någon signal till er. Att hon vill sola topless har ingenting med dig att göra, lägg dig inte i. Och ge fan i att försöka få henne att skämmas över eller sexualisera sin kropp.

Att avsexualisera nakna kroppar vore hur trist som helst!

Precis som att jag inte går runt och visar upp snorren på stranden, trots att jag inte skäms över min kropp. 
  • Anonym (Freddiemannen)
    Anonym (Hunsad) skrev 2018-12-22 12:31:58 följande:
    Du är patetisk och osäker mansgris. Brrr!
    Nej, ingen som känner mig skulle påstå något liknande. Däremot vill jag ha en kvinna med klass och personlig stil, inte någon som gillar att blotta sig för andra män på stranden. 
Svar på tråden Sambon solar topless?