Inlägg från: Anonym (Haha) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Haha)

Sambon solar topless?

Anonym (SåÄrDet) skrev 2018-12-22 17:57:05 följande:

Hur käns det och fira jul själv? Kommer aluta med att nån ringer caktmästarn för du har ruttnat sär inne... 4ever alone..

Hur går det med stavningen?
  • Anonym (Haha)
    Anonym (Mön) skrev 2018-12-22 18:37:36 följande:

Jag tänkte skriva att det är väl inte så märkvärdigt, men så frågade jag min sambo vad han hade tyckt om jag tog av bikinin. Aldrig i livet sa han då. Han kände likadant som ts.

Om du ändå ville göra det? Hade han "förbjudit" de då? Och hade du accepterat det?
  • Anonym (Haha)
    Anonym (SåÄrDet) skrev 2018-12-22 19:11:45 följande:

Helt ok, har du inget annat att komma med?

Helt okej? Så du tycker att du stavar bra?

Jag funderar mest på hur du mår egentligen. Utifrån hur och vad du skriver här så mår du inget vidare..
  • Anonym (Haha)
    Anonym (Mön) skrev 2018-12-22 20:40:57 följande:

Jag hade aldrig gjort det offentligt ändå så det är inget att spekulera om. Tror inte att han hade tagit några drastiska åtgärder ändå.

Nej jag hade heller aldrig gjort det. Men om min man hade förbjudit det så vet jag inte om han hade vart min man länge till..
  • Anonym (Haha)
    Anonym (Anonymm) skrev 2018-12-22 22:23:05 följande:

Löjligt tycker jag. Isåfall kan ju din kille visa sig helt naken med då.

Löjligt? Ja det kan du ju tycka om du vill.

Min man får gärna uttrycka sina åsikter, jag diskuterar gärna det han tycker och tänker, han får mer än gärna be mig att låta bli att göra saker som han är obekväm med, och i stor sätt alltid så respekterar jag hans önskan. Men skulle han börja ge order och förbjuda mig då har han krossat en gräns som jag inte kommer att tolerera.

Om han skulle vilja sola/bada näck så hade jag inte haft nått problem med det. Och även om jag hade det så hade det ändå I slutändan vart hans beslut. Jag kan be honom låta bli, men skulle aldrig komma på tanken att förbjuda honom.
  • Anonym (Haha)
    Anonym (Anonymm) skrev 2018-12-23 00:45:46 följande:

Får man ens springa runt halv naken på stränderna?

Halvnaken är väl de flesta på stranden.

Men det spelar ingen större roll vad man får och inte får göra på stranden. Det handlar inte om det, utan att man i ett förhållande inte förbjuder varandra att göra saker.
Svar på tråden Sambon solar topless?