Inlägg från: EnAnonumius |Visa alla inlägg
  • EnAnonumius

Sambon solar topless?

Melissenta skrev 2018-12-22 08:07:25 följande:
    Varför frågar du inte henne vad hon menar utan frågar främmande folk på nätet?
    Ett misterium för mig.
    Håller med...
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Anonym (Freddiemannen) skrev 2018-12-22 12:08:58 följande:
    Att avsexualisera nakna kroppar vore hur trist som helst!

Precis som att jag inte går runt och visar upp snorren på stranden, trots att jag inte skäms över min kropp. 
    Nej och de flesta kvinnor vill nog inte visa fittan på stranden heller, precis som du inte vill visa snorren på stranden.

Tråden handlade om brösten och inte könsorganen. Tråden handlade inte om att springa helt näck.
    Om du springer och visar ditt könsorgan (snorren) så är du ju helt näck, medan kvinna som är topless täcker ju sitt könsorgan (fittan) och är inte "helt näck".

Fittan/snippan är motsvarighet till en kuk/snorre/snopp. Då fittan respektive kuken är könsorgan.

Så återkom och kommentera olämpligheten med topless hos en kvinna när du har lärt dig att bröst är inte är klassat som "könsorgan" och inte går att jämföra med könsorgan.

• EnAnonumius
    Anonym (Anonymm) skrev 2018-12-23 00:45:46 följande:
    Får man ens springa runt halv naken på stränderna?
    Ja man får springa runt halvnaken på badstrand.
    Männen är ju konstant halvnakna på badstränder. Få män jag ser har på sig linne/t-shiret på badstrand tillsammans med badbrallorna..

• EnAnonumius
    Anonym (Anonymm) skrev 2018-12-22 12:35:51 följande:
    Precis. Jag är.ändå tjej men jag håller med dig helt. Man kan ju inte bara springa runt naken hur som helst. Eller ens halvnaken.
    Då borde det ju gälla männen med eller hur? Inte ens männen borde ju få springa runt halvnaken på stranden.
    Anonym (Anonymm) skrev 2018-12-23 10:16:20 följande:
    Menade tjejer. Fattar väl såklart att killar går omkring så. Det är inte samma sak. Men folk säger ju här att tjejer visar upp sig halvnakna. Det har jag aldrig sett någon som gjort.
    Jag fattade att du syftade på kvinnor men du verkar ju inte ha fatta detta att jag fattade att du syftade på kvinnor.

Du frågade ju om man får lov att springa "halvnaken" stranden. Och då svarade ju jag dig att man får göra det och gjorde en jämförande hänvisning till männen, att de gör det hela tiden, springer halvnaken på stranden. 

Jag skiter i vad "folk säger" , jag svarade dig, då jag citerade dig och det du skrev. 

• EnAnonumius
    Tom Araya skrev 2018-12-23 22:19:37 följande:
    Det finns länder i världen som inte hängde på det sena 90-talets och 2000-talets prydhetstrend som bl.a. drabbade Sverige.
    Håller med. Vad fan hände med Sverige?

Svar på tråden Sambon solar topless?