• Anonym (Hanna)

Jag är nöjd och glad över mina klappar !!

Det dyker upp trådar med människor som är missnöjda med de dem fått eller att dem inte fått något alls. Så här är en tråd för oss som är nöjda!

Jag har fått 2 armbandsklockor, en fin låda att ha klockorna i, morgonrock och en laddplatta till telefonen, samtliga av min make som i vanliga fall är kass på att hitta på presenter.

Själv fick han ett Xbox one x så han är också nöjd och glad :)

Vad har ni andra som är nöjda och glada fått ?

• Svar på tråden Jag är nöjd och glad över mina klappar !!
  • Anonym (Näverhorn)

Jag har fått lugn och ro, ensamhet och frid.
    Kunde inte haft en bättre julafton.

*En som har ledsnat på hetsen kring jul*

• stor grön drake

Jag fick en låda med böcker av min sambo. Jag skickade honom en lista och tänkte att han skulle dela med sig till andra av den, men tydligen hade han hittat dem till så bra pris att han köpte alla själv.

Han fick en secure card plånbok som han önskat sig, och en tröja som jag sytt i ett tyg han valt.

Sen fick vi gemensamt pengar och presentkort på mat för totalt 2600kr. Så otroligt välkommet då jag går på mammaledigt 2a januari.

• Anonym (jag med)

Jag med. Jag har fått ett dussin böcker, presentkort på både bookbeat och storytel, presentkort på netflix, ett års playstation plus, presentkort hos IKEA och BR till bebisen i magen, ett års Smakbox och en uppsättning smycken med min månadssten.

Presentkortet för BR var inget riktigt utfärdat kort, bara en handskriven lapp med en summa i ett fint kort från mina föräldrar. 

• SupersurasunkSara

Jag är också nöjd och glad Fick fin tekopp och te av min bror med familj, som min bror valt ut själv! :-O  Jättefin  

Jag fick också verktyg till min pilbåge som jag önskat mig, en glasskärare och en airfryer.  

• Anonym (Mili)

- Tre berlocker till ett armband

- En almanacka med hundvalpar

- En veckokalender

- En Bore snake till pipan och en till gascylindern AK5C (rengöringsutrustning som förenklar vapenvård väldigt!)

• Kirenaj68

Jag ville inte ha några klappar. Barnen är viktigare. Fick ändå en bok. Så jag är nöjd

• Anonym (..)

Jag fick en hotellweekend av min man och ett presentkort till ett par ortopediska sulor av min mamma. Jag är jätte nöjd

• Anonym (S)

Jag fick några tröjor jag kikat på och påfyllning av eteriska oljor från mitt specialmärke.

Är superglad för detta och inget jag räknat med att få.

• Anonym (Nöjd)

Sjukt glad!

Sambon gav mig en vinterparkas, en pleasure master nr1, ett kitt från Rituals, sjukt fina vantar, en sportbh jag önskat mig, en gym-boll, en fejkbok i sammet, kläder, fluffiga morgontoffler och alla mina favoritgodisar.

• Anonym (Kärlek och glädje)

Har fått väldigt många fina julklappar. Däremot är tid med min underbara kille (och självfallet mina barn) det mest dyrbara dagen gav. En annan julklapp som stack ut lite i mängden var en nyckel hem till min kille. Betyder enormt mycket att han ger förtroendet att låta mig ha en egen nyckel ^^

Siktar på förlovning i februari

Andra fina julklappar jag fick var ett presentkort på klippning och färgning, presentkort till min favoritaffär, en bok som betyder mycket för mig samt julklapparna jag fick av mina barn. Väl genomtänkta och köpta för egna, ihopsparade pengar

Kort oxh gott har denhär julen varlt helt perfekt!

• fluu

Vilket fint initiativ! 

Jag är också nöjd med mina klappar och med julen i allmänt. Den bästa julklappen var ändå en från maken. Jag är superkräsen när det gäller byxor och har ett endaste par som jag tycker om att använda. De börjar gå sönder så nu hade maken köpt upp halva lagret i affären så att jag klarar mig ett bra tag. Har fem likadana byxor nu  
    Annat fint jag fick var bland annat en Fogelström-bok jag saknade, en örtsax och en skärbräda jag pekat på en endaste gång och så kom mamma ihåg den och köpte den åt mig. 

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Anonym (frun)

I vanlig ordning var den finaste klappen en berlock till mitt armband. Jag får en varje år som symboliserar året som gått. Dels är berlockerna väldigt fina och dels känns det så bra att min man varje år kan komma på något nytt passande. Jag fick också nya(fast gamla) fina förkläden som jag tyckte mycket om.

• modsey

Jag med. Vi har haft en mycket bra jul och har massa julledigt kvar med roliga fester/middagar och mycket "bara vara tid"

Fick några böcker jag verkligen gillar, en jättefin väska ( av min man) lite lyxiga hudkrämer och en supersöt prydnadssak mina yngsta barn valt, samt ett set med riktigt bra köksknivar.

Det bästa med hela julen var att jag fick fira med alla mina barn ( har ju stora som flyttat och har respektive de oxå firar med vissa år)

• Guapa

Har inte fått några julklappar men är jättenöjd och glad ändå :)

• Anonym (Jättenöjd!)

Jag är jättenöjd! Fick några fina saker till min häst från min totalt hästointresserade sambo. Sen fick jag tofflor jag önskat mig och fina lakan, nagellack och sällskapsspel. Min dotter fick babblarnaleksaker och en jättefin overall, strumpor, klänning och byxor så jag är jätteglad ???? sambon fick tröja, presentkort och en stekpanna :-P

• malle88

Set från Rituals och en tröja. Blev nöjd :) mest fick dottern såklart :)

• Anonym (...)

Fick en bärbar dator, en ny telefon, en parfym, en ros i 24 k guld, ett guld halsband med gubbens namn i plus mina barns namn, och några filtar :)

Av mig fick han parfym, kläder, en tatuering och utlandsresa

• Anonym (Nöjdast)

Jag har fått så mycket fint i år.

En kappa, med fuskpälskrage.

En MK handväska.

Ett tårtfat ittala

Två mateus fat, grå.

Ett staffli

Ett grytunderlägg från svenskt tenn.

Och en skylt som (inte är min stil men som jag ändå ska älska) sonen givit mig med texten, mamma är bäst.

• Anonym (G)

Vi vuxna köper inte julklappar till varandra

Svar på tråden Jag är nöjd och glad över mina klappar !!