Bf September 2019
Behöver era råd. Testat med stickor jag haft kvar vid varje ny vecka som jag går in i. Vecka 8 nu och imorse var testet otroligt svagt. :( Har läst här att det kan ändras men med morgonurin bör det vara starkt. De tidigare har visat otroligt starkt nästan starkare än kontrollstrecket.
Ska man ringa och rådfråga sin barnmorska? Samtidigt skämms jag över att berätta man fortsatt att testa känns så dumt. Ska göra KUB i början på mars. länge dit om det redan nu visar sig att det är påväg utför. Första graviditeten och inga tidigare erfarenheter. Har inte ont och ingen blödning.. Klandrar mig själv att jag testade för detta är det enda jag tänker på nu.
Men OM det nu är så att graviditeten avstannat och hormonnivåerna sjunker så kommer det med största sannolikhet komma ut av sig själv innan KUB. Vid MA så förstår ju inte kroppen att graviditeten avstannat utan man fortsätter få positiv test och symptom och magen växer. Men om hormonerna sjunker så kommer det sköta sig självt, eftersom hcg är avgörande för att kroppen ska fortsätta behålla graviditeten såhär tidigt.