ballerinakakaoreo skrev 2018-12-27 17:19:46 följande:
Hur gick det idag???
Hypofysen sitter i hjärnan och utsöndrar ett slags hormon som bland annat sköter ägglossning och mjölkfunktionen, det hormonet är förhöjt hos mig utan medicin. Det kan lätt förklaras som att kroppen tror att den är gravid fast den inte är det och då beter sig på det sättet, alltså kan det vara svårt att både bli gravid och behålla barnet utan medicin. Väldigt invecklat haha :) Bra att du håller stenhård koll så det förhoppningsvis undviks, tänk att det gäller att gå på tårna hela tiden när man är gravid. Aldrig en lugn stund..
Jag bor på Öland, ursprungligen från Gävle! 21 år gammal. Dudå? :)
Jaha invecklat dedär... haha.. skönt iallafall man kan justera det med medicin då.. när har du bim och sånt?:D så nyfiken på hur de kommer gå!!
de gick bra faktiskt! Behövde inte ens be om nån koll dom hade redan bokat in de, allt såg fin fint ut, fick se ett fint pickande hjärta till och med! Blev framflyttad igen inte riktigt så full som de bör vara enligt mina beräknar men framåt iallafall haha, så de kändes också skönt, ska tillbaka 2/1 så inte så lång väntan till nästa gång!:D
Oohh, har familj i Karlskrona så Öland känner man ju till! Har familj i Gävle också faktiskt.. Hahah
Jag är 24 år och är född och bor i dalarna!