Hjälp! Varför så orättvist?!
Jag uppfattar TS som att hon har svårt att få ihop ekonomin och därför vill att pappan bidrar till utgifterna. Dubbla uppsättningar av allt halverar inte kostnaderna för TS?
Jag uppfattar TS som att hon har svårt att få ihop ekonomin och därför vill att pappan bidrar till utgifterna. Dubbla uppsättningar av allt halverar inte kostnaderna för TS?
Antingen har man en förskoleplats eller ingen :(
Har sagt till exet att jag kommer säga upp platsen då du inte hjälper mig med den kostnaden. Då sa han att han skulle anmäla mig till soc. Soc sa till mig att "nä men flickan måste gå på förskola, inte kan du göra så".
Ni ser... man måste vara rymdforskare för att sätta dit honom! Han kommer undan allt och allt står på hans sida! Han får barnbidrag utan att lyfta ett finger. Dessutom har jag flickan ca 70% tiden. Försäkringskassan säger att det inte är tillräckligt för att jag ska få underhåll av honom! :(
Men fan ska jag göra då liksom....
Att tillägga: Vi är inga socmänniskor. Han har högskoleutbildning, bor i lyxvilla och har det gott. Kostym till jobbet.... han är inte dum, han vill bara kränka mig och se mig lida. Jag däremot studerar och jobbar samtidigt men min ekonomi räcker inte till! :(