• ALLIEVERDO

    Behöver personliga åsikter om galaxy s9 och p20 pro? Mest om kameran

    Hej,

    Jag måste byta telefon. Jag fotar jätte mycket och den jag har nu är så seg. Tyvärr.

    Innan hade jag galaxy s7. Gillade fota med den. Snabb och fint. Men trivdes aldrig med selfies på mig själv. Blev så detaljerat så jag tillslut avskydde min näsa .. Inte så kul.

    Därför var jag nu inne på huawei p20 pro. Den och s9 får ju jätte bea betyg. Jämfört mängder på youtube.med kamera och all info osv.

    Men velar.

    När jag stått på Elgiganten och testat båda så är de ju båda bra så sätt.

    Men p20 pro verkae bli så vit i färgen jämfört med s9. Jag färgade tex håret förra veckan och på bild så det urtvättat ur i färgen jämfört med i s9..

    Dock gillar jag ju ansiktet mer i p20.

    Svåra är ju att inne i sådana lokaler så är det ju special belyst. Undrar om man blivit lika matt i fäeg å vit om man tagit hemma eller ute??

    Någon som vet?

    Dessutom undrar jag över funktioner. Känns som det fanns mer val näe man fotade med s9.

    Så ni som har dessa telefoner. Snälla skriv alltnpositivr oxh negativt med foto kamera. Skärm belysning max och minst. (Läsa i mörker tex)

    Hur bra ser man skärmen i solen.

    Batteri.

    Ja allt ni tycker äe bra och dåligt. Snälla snabbt. Behöver en omgående

Svar på tråden Behöver personliga åsikter om galaxy s9 och p20 pro? Mest om kameran