Tycker ni man ska ge kanske gamla filmer ifrån 90 talet som vi spelade in på kamera, till släktingar som inte har själva filmat något ifrån 90 talet?
Tycker ni man ska ge kanske gamla filmer ifrån 90 talet som vi spelade in på kamera, till släktingar som inte har själva filmat något ifrån 90talet?
Kanske som present?
Flera i min familj tycker det men å andra sidan ska de få snåltjuts för de inte själva köpte någon dyr kamera på 90 talet och inte filmade något på sina barn. Jag tycker de kan vara trevliga vissa av dom men jag tycker de behandlade mig dåligt exempelvis. Oftast på släkträffar brukar många av dom inte ens ställa några frågor till mig.
Bara 1 släkting förutom min familj kom och tittade på min studentutpring och ingen ville att jag skulle ha min fest på en vardag för de hade ett arbete
Och festen fick vara på en helg.
De andra i min familj har bättre relation med dom.
Är det fel att kräva ersättning för kostnad av film och videobanden om de får lite film?
Å andra sidan så tycker jag det skulle vara snällt om de fick lite film på sina barn och skulle förstå om de troligen kommer bli nöjda.
Vad är smartast? Vad hade ni gjort?