• Anonym (bosse)

Blöt Mus

Jag och tjejen älskar sex och har det ofta, vi har långa förspel med kyssar smek och oralsex.
    har lite problem
    många pratar om att tjejen är för torr
    Men för mig kan det vara omvänd ordning ibland.
    i början när vi har sex med varandra så är hon underbar i  hennes vagina, men så ibland är hon så blöt och då jag har sex så känner jag inget när jag har den inne i henne, det kan kännas som jag har den i ljumen gele då jag juckar  .
    så det blir så avtändande för mig så den slaknar för mig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-12-31 19:03
    glömde skriva om det är någon som har problem med det

• Svar på tråden Blöt Mus
  • avslappnad

Jag älskar när musen är så blöt att det nästan rinner ur den. I det läget vill jag att hon rider eller rättare sagt glider/halkar över hela mitt ansikte. Det är så hett!!

• Anonym (Blöt)

Jag förstår dig. Men det är inte så kul att vara tjejen som blir för blöt heller. Det är ju inte nåt man som tjej kan påverka. Jag blir plaskvåt och känner heller knappt nån friktion när vi knullar hur jag än kniper.

Vi har ganska lite penetrerande sex därför och kör mer oralt. Det är ju skönt men jag önskar ibland att man kunde få bli ordentligt knullad och känna av det fullt ut.

• Anonym (K)
    Anonym (bosse) skrev 2018-12-31 23:36:51 följande:

klent utrustad är jag inte Hon tycker att jag är stor.

Är hon en person som skulle säga dig att din kuk är liten?

Det gör väl ingen kvinna om de älskar mannen?
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Buhu då!!!) skrev 2018-12-31 20:26:58 följande:

Ts vad vill du att vi ska skriva? Handlar sex om enbart din njutning? Är det fel att hon är kåt eller vad är det frågan om? Jag har väldigt svårt att känna empati för att du tycker sexet är för att du ska ha skönt. Mansgris

Sex ska väl vara skönt för båda? Varför är ts en mansgris för att han också vill kunna njuta av sex? Det är ju inte precis så att han klagar på att hon är för kåt.
  • Anonym (Anonym)

Hade ett ex som var som din flickvän, hon var ganska trång så själva sexet var inga problem men när jag slickade henne kunde det ibland vara i mesta laget vilket inte var så upphetsande alla gånger. Men jag njöt av att hon njöt så det gick bra ändå. Kanske ni kan testa att använda en dildo samtidigt som ni har sex så det blir trängre och skönare för båda?

• Anonym (Anonym)
    Anonym (Blöt) skrev 2019-01-10 09:14:36 följande:

Jag förstår dig. Men det är inte så kul att vara tjejen som blir för blöt heller. Det är ju inte nåt man som tjej kan påverka. Jag blir plaskvåt och känner heller knappt nån friktion när vi knullar hur jag än kniper.

Vi har ganska lite penetrerande sex därför och kör mer oralt. Det är ju skönt men jag önskar ibland att man kunde få bli ordentligt knullad och känna av det fullt ut.

Har ni testat att ha en dildo samtidigt?
  • Anonym (Enriktigkarl)
    Anonym (Anonym) skrev 2019-01-10 09:58:47 följande:

Hade ett ex som var som din flickvän, hon var ganska trång så själva sexet var inga problem men när jag slickade henne kunde det ibland vara i mesta laget vilket inte var så upphetsande alla gånger. Men jag njöt av att hon njöt så det gick bra ändå. Kanske ni kan testa att använda en dildo samtidigt som ni har sex så det blir trängre och skönare för båda?

Finns väl inget härligare än att få slicka en fitta som riktigt rinner av kåtsaft, njuter av att få lapa i mig hennes härliga safter!
  • Anonym (Blöt)
    Anonym (Anonym) skrev 2019-01-10 10:00:21 följande:

Har ni testat att ha en dildo samtidigt?

Nej. Menar du alltså kuken och dildon i fittan samtidigt? Det tror jag vore svårt att få plats med.
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Enriktigkarl) skrev 2018-12-31 21:26:07 följande:

Finns inget bättre än en riktigt våt kvinna, du är kanske för liten.

????????

Torka bort lite
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Blöt) skrev 2019-01-10 10:46:23 följande:

Nej. Menar du alltså kuken och dildon i fittan samtidigt? Det tror jag vore svårt att få plats med.

Tänkte att det vore ett sätt att få lite mer friktion, om hon nu är så blöt och det inte känns något finns det nog plats för en smal dildo gissar jag?
  • Anonym (Blöt)
    Anonym (Anonym) skrev 2019-01-10 11:13:34 följande:

Tänkte att det vore ett sätt att få lite mer friktion, om hon nu är så blöt och det inte känns något finns det nog plats för en smal dildo gissar jag?

Hon (d.v.s. jag) är väldigt blöt ja, inte väldigt slapp. Det hjälper inte att knipa utan friktionen blir för liten ändå enligt mig. Det glider för lätt alltså.
  • Clark73
    Anonym (Kvinna) skrev 2019-01-10 11:11:53 följande:

????????

Torka bort lite

Torka bort lite? Sådana safter skall slickas bort!
  • Anonym
    Anonym (Kvinna) skrev 2019-01-10 11:11:53 följande:
    ????????

Torka bort lite
    Ingen droppe får gå till spillo. Allt skall tillvaratagas och komma mannen till godo.
  • Anonym (Milflover)
    Clark73 skrev 2019-01-11 11:33:06 följande:
    Torka bort lite? Sådana safter skall slickas bort!
    Skall? Så det är så det skall vara för att du tycker det eller??
  • Anonym (H)
    Anonym (bosse) skrev 2018-12-31 18:45:20 följande:

Jag och tjejen älskar sex och har det ofta, vi har långa förspel med kyssar smek och oralsex.

har lite problem

många pratar om att tjejen är för torr

Men för mig kan det vara omvänd ordning ibland.

i början när vi har sex med varandra så är hon underbar i  hennes vagina, men så ibland är hon så blöt och då jag har sex så känner jag inget när jag har den inne i henne, det kan kännas som jag har den i ljumen gele då jag juckar  .

så det blir så avtändande för mig så den slaknar för mig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-12-31 19:03

glömde skriva om det är någon som har problem med det

Det har hänt mig och min sambo en gång. Har tänkt på atr knipa mer efter det
  • Clark73
    Anonym (Milflover) skrev 2019-01-11 16:35:56 följande:

Skall? Så det är så det skall vara för att du tycker det eller??

Okej, av ditt inlägg att döma så förstår jag att du inte gillar att slicka en våt fitta, vi är olika, jag älskar att slicka fitta och speciellt en våt fitta.
  • Anonym (Enriktigkarl)
    Clark73 skrev 2019-01-11 17:56:18 följande:
    Okej, av ditt inlägg att döma så förstår jag att du inte gillar att slicka en våt fitta, vi är olika, jag älskar att slicka fitta och speciellt en våt fitta.
    Finns ju inget härligare än att slicka en fitta som savar!
  • Anonym (Knipkilorå)

Köp knipkulor till henne!

Såg att nån redan nämnt det. Har en killkompis med samma bekymmer. Han kände verkligen ingenting när dom hade sex. Hon var jätte-slapp!

Alla bör använda knipkulor. Ska ej förväxlas med geishakulor! Knipkulor är två kulor som sitter ihop i ett snöre. De ska vara minst 4cm i omkrets. Man ska röra sig när de är i musen. Sitter man still har de noll effekt. 20min om dagen som ökas succesivt. Efter några veckor är musen som ny! Och hon slipper kissa på sig när hon blir äldre.

• Anonym (Milflover)
    Clark73 skrev 2019-01-11 17:56:18 följande:
    Du har fel som vanligt. Alltid lite snett för dig.
Svar på tråden Blöt Mus