• DanneD

Gillar att få smisk

En del kvinnor jag har haft sex med har verkligen tänt på det! En tjej bad om att bli fastbunden med ögonen täckta och sa att jag skulle smeka henne över hela kroppen och sen smiska hennes rumpa när hon minst anade det. Även att bli smiskad samtidigt som jag trängde in i henne och höra hennes stönande ljud gick jag verkligen igång på.

Kvinnliga former och rumpor är det bästa jag vet.
  • DanneD
    Anonym (Tjej) skrev 2019-01-01 19:28:58 följande:

Åh, det lät ju helt fantastiskt! Helt rätt att du gillar kvinnliga former och rumpor, finns det ens något vackrare? Kan stå och stirra på min rumpa i spegeln läänge ibland haha!

Har du enbart smiskat under sexakten eller annars också? :)

Rumpor är helt fantastiskt! En fin rumpa att greppa tag i under sex är gudomligt.

Hade en tjej ett tag som gillade att bli smiskad när hon klädde av sig och skulle duscha typ. Då ställde hon sig mot väggen och putade ut med rumpan och ville bli smiskad "lagom hårt" på rumpan :)
  • DanneD
    Anonym (Tjej) skrev 2019-01-01 19:59:46 följande:

Älskar att du tycker det! :) hade typ kunnat vara jag haha, vill att det finaste jag har på kroppen ska få uppmärksamhet såklart, i form av klappar och smek!

Har du lagt en tjej över knät någon gång och gett henne ?riktigt? smisk?

Nej, inte direkt. Har inte träffat en tjej någon gång som gillar just det, men om tjejen gillar det ställer jag mer än gärna upp!

Hade en tjej en gång som gillade att jag smiskade henne när hon sög av mig, jag satt i soffan och hon låg rak lång och hade huvudet mellan mina ben och sög samtidigt som jag smiskade henne. Det gillade hon ;)
  • DanneD
    Anonym (Tjej) skrev 2019-01-01 21:26:46 följande:

Okej. Känns som att det inte är så många killar som gillar det? Min dröm är ju bara att han lyfter upp mig och lägger mig över hans axel, går iväg med mig där medan jag kämpar lite emot, han drar fram en stol och lägger mig bestämt över hans knä och smiskar lagom hårt. Har aldrig fått så sköna orgasmer som jag får med smisk som förspel! Det är helt underbart. Vill självklart att han verkligen ska tycka om att ge smisk, annars känns det inte lika hett att få :)

Det lät ju faktiskt inte helt dumt! Hade nog också gillat det :)

Det låter spännande. Jag skulle nog gilla att ge smisk så om tjejen verkligen gick igång på det. Det är ju så fruktansvärt hett när man verkligen märker att kvinnan njuter så att hon bara vill ha både mig och mer.

Och som sagt, oralsex samtidigt som smisk gillar du nog i så fall :)
  • DanneD
    Anonym (Tjej) skrev 2019-01-02 00:36:39 följande:

Ja eller hur! Önskar att fler killar kunde resonera så, alltså att tänka på vad kvinnan vill ha också! :)

Ja jag gillar ju oralsex så. Dessutom suger man ju av med ännu mer inlevelse och njutning om man själv får bli kåt under tiden. En annan grej jag tände mycket på en gång var att först ha analsex, och sedan få smisk. Kände mig extremt undergiven då! Hade fortfarande lite småont i rumpan efter sexet så lite smisk på det var helt fantastiskt.

Om kvinnan njuter så blir ju jag annu hårdare. Och då blir det skönare för kvinnan också.

Och jag har varit med om att kvinnan vill suga först för att sen ha analsex för att den blir mycket hårdare då, och då får men mer njutning. Över köksbordet har oftast funkat bäst för att det blir bäst höjd (beror så klart på längden men det är fruktansvärt hett att knulla bakifrån på köksbordet)

Släng iväg ett Pm om du vill snacka och utbyta tips och idéer :)
  • DanneD
    älskamigmucho skrev 2019-01-05 14:30:08 följande:

Har nog aldrig mött en man som inte velat piska en kvinna i sängen

Jag känner det samma. Blir kvinnan kåt av det är det ju bara till det bättre för mig oftast också ;)
    En man med bra skägg och tatueringar. Kvinnor och rumpor är det bästa jag vet. Skicka PM så kan vi snacka om vad som helst.
  • DanneD

Kan binda fast er och knulla och smiska exakt hur mycket ni vill.

Man med skägg, manbun och tatueringar. Singel och villig.
Svar på tråden Gillar att få smisk