Inlägg från: Anonym (Tjej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tjej)

Gillar att få smisk

smeden75 skrev 2019-01-04 14:10:16 följande:

Ja och håller man på att retas och inte kan ligga stilla, då kanske man måste tom bindas eller hållas fast extra hårt. Smeder är starka av sig!

Då skulle jag verkligen försöka att hålla mig tyst och stilla, men om jag känner mig själv rätt så hade jag nog ändå inte gjort det haha. Om jag ska vara ärlig så hade jag skämts om jag inte skötte mig.. Tycker det är nog skämmigt ibland att få smisk, iallafall i början, sen tar kåtheten och smärtan över så jag glömmer bort hur skämmigt det är!
  • Anonym (Tjej)
    smeden75 skrev 2019-01-05 12:58:45 följande:

Jasså så du skulle vara lydig men ändå lite trotsig =)..

Ähh det är väl inget att skämmas över... Man gillar ju det man gillar... Kåtheten brukar få en att glömma saker =)

• Anonym (Tjej)
    smeden75 skrev 2019-01-05 12:58:45 följande:

Jasså så du skulle vara lydig men ändå lite trotsig =)..

Ähh det är väl inget att skämmas över... Man gillar ju det man gillar... Kåtheten brukar få en att glömma saker =)

Jag skäms inte för att jag gillar det. Tycker det är skämmigt ibland att ligga över knät och få smisk, det påminner mig bara om hur stygg jag är..
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Mmm) skrev 2019-01-06 16:17:53 följande:

Jaså, svältfödd på smisk..? Vad ska vi göra åt det?

Haha kan förstå det. Mmm härligt att du är nätt. Det älskar jag. Om din rumpa sticker ut extra, är den kanske putig och rund...?

Mmm det är väldigt tändande :). Såg att du gillade analt också. Det har jag aldrig testat men vill hemskt gärna... 

Det skulle jag absolut säga att jag är, tyvärr..Jaa, vad hade du gjort med mig om du fick bestämma? :) haha smisk på stjärten såklart men hur?

Ja den är rund och go.

Analt är helt underbart!
  • Anonym (Tjej)
    smeden75 skrev 2019-01-06 18:39:15 följande:

Jag förstår precis.. Men det blir ju ytterligare en nivå i kåtheten =)

Jo. Fantiserar om hur han sitter på en stol och inspekterar min nakna kropp när jag står framför honom och kollar ned i golvet. Han ber mig hämta hårborsten och följer med blicken när jag måste gå och hämta den, och frågar mig sedan saker när jag kommer tillbaka som -vad kommer hända med dig nu?- och -du vet mycket väl att du behöver det här-.

Ooh, jag vill ha smisk så gärna! Av en man som har koll och vet vad han gör!
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (risbastu) skrev 2019-01-07 23:31:50 följande:

Det låter faktiskt som att det vore nyttigt för dig att få gå ut i skogen och skära ett ris till din egen stjärt. Sedan kan du ju fundera på ditt uppförande medan du avlövar och binder ihop det.

Inte ris helst. Det har jag hört svider alldeles för mycket
  • Anonym (Tjej)
    smeden75 skrev 2019-01-08 05:56:30 följande:

Grejen för mig med smisk är när jag använder min egna handflata att jag får känna huden och att jag lättare kan av göra hur hårt jag ska slå.. Sen kan man ömsom smeka ömsom smiska

Jaa handsmisk över knät är det bästa! Gillar kroppskontakten och intimiteten.
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Rödatjärt) skrev 2019-01-08 09:52:23 följande:

Det toksvider bara om det ges hört. Om man är försiktigt och smiskar lätt får man en snällare sveda som i alla fall för mig är väldigt erotisk. Jag har t.om fått orgasm ett par gånger av det. Fast om det är bestraffningssmisk man är ute efter ja då undrar jag hur många som kan ta emot en hård risbastu det utan att tjuta, jag kan det inte. Men det har sin tjusning också fast det är som tidigare sagt inget för nybörjare.

Hade dock velat prova det bara för att få känna hur det känns! Alltså en riktig risbastu, med tjut och en väldigt röd stjärt :)
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (risbastu) skrev 2019-01-08 09:29:09 följande:

Det kan vara varning nog att ha fått förbereda det. ;) Handflatan eller borsten räcker långt.

Det hade definitivt varit en varning att få förbereda det, och jag hade nog allt tänkt på mitt uppförande medans!
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Rödatjärt) skrev 2019-01-08 12:45:33 följande:

Vad hindrar dig?

Haha jag vet inte om jag vågar
Svar på tråden Gillar att få smisk