Gillar att få smisk
Ja och håller man på att retas och inte kan ligga stilla, då kanske man måste tom bindas eller hållas fast extra hårt. Smeder är starka av sig!
Ja och håller man på att retas och inte kan ligga stilla, då kanske man måste tom bindas eller hållas fast extra hårt. Smeder är starka av sig!
Jasså så du skulle vara lydig men ändå lite trotsig =)..
Ähh det är väl inget att skämmas över... Man gillar ju det man gillar... Kåtheten brukar få en att glömma saker =)
Jasså så du skulle vara lydig men ändå lite trotsig =)..
Ähh det är väl inget att skämmas över... Man gillar ju det man gillar... Kåtheten brukar få en att glömma saker =)
Jaså, svältfödd på smisk..? Vad ska vi göra åt det?
Haha kan förstå det. Mmm härligt att du är nätt. Det älskar jag. Om din rumpa sticker ut extra, är den kanske putig och rund...?
Mmm det är väldigt tändande :). Såg att du gillade analt också. Det har jag aldrig testat men vill hemskt gärna...
Jag förstår precis.. Men det blir ju ytterligare en nivå i kåtheten =)
Det låter faktiskt som att det vore nyttigt för dig att få gå ut i skogen och skära ett ris till din egen stjärt. Sedan kan du ju fundera på ditt uppförande medan du avlövar och binder ihop det.
Grejen för mig med smisk är när jag använder min egna handflata att jag får känna huden och att jag lättare kan av göra hur hårt jag ska slå.. Sen kan man ömsom smeka ömsom smiska
Det toksvider bara om det ges hört. Om man är försiktigt och smiskar lätt får man en snällare sveda som i alla fall för mig är väldigt erotisk. Jag har t.om fått orgasm ett par gånger av det. Fast om det är bestraffningssmisk man är ute efter ja då undrar jag hur många som kan ta emot en hård risbastu det utan att tjuta, jag kan det inte. Men det har sin tjusning också fast det är som tidigare sagt inget för nybörjare.
Det kan vara varning nog att ha fått förbereda det. ;) Handflatan eller borsten räcker långt.
Vad hindrar dig?