• Anonym (ts)

Är helt ointresserad av jämnåriga kvinnor. Är det fel på mig?

Hej alla. Jag är 40 år och nyskild. Man. Har skaffat tinder och allt sånt skit. Jag är helt ointresserad av kvinnor i min egen ålder. De är inte attraktiva. De är fula och slitna och jag vet inte. Det funkar liksom inte om de är äldre än 34. Helst ska de vara runt 27 28 sådär. Är jag en barnrumpa? En bäbis eller allmänt omogen?

• Svar på tråden Är helt ointresserad av jämnåriga kvinnor. Är det fel på mig?
  • Anonym (23)

Knappast något du kan göra något åt ändå, man gillar vad man gillar. Vem vet, du kanske bara inte träffat rätt 40-åring, och 34 är ju ingen extrem skillnad. Stirra dig inte blind på siffrorna bara, så tror jag ingen kan klandra dig. Själv är jag åt andra hållet, föredrar män ca 35-40 trots att jag själv är 23. Som sagt, man kan inte riktigt välja sina preferenser när det kommer till sånt...

• Anonym (Nä)

Nä, inget fel på dig, en vanlig man bara. Många män i din ålder hamnar i en ålderskris och letar efter yngre kvinnor. Har du tur och ser bra ut själv, alt har bra med stålar så kanske du hittar någon i den åldern som väljer dig. 

Sen som ovanstående säger, är det så att du alltid bara har tänt på kvinnor i den åldern så är det väl så. Jag personligen tänder inte på män som är kortare än jag. Det är inget jag väljer, det bara är så. 

Att alla kvinnor över 40 ser slitna ut är dock fel, kanske de du tittar på via Tinder, men annars så finns det många väldigt snygga kvinnor över 40. 

• Anonym (ts)

[quote=79327761][quote-nick]Anonym (23) skrev 2019-01-01 21:35:05 följande:[/quote-nick]Knappast något du kan göra något åt ändå, man gillar vad man gillar. Vem vet, du kanske bara inte träffat rätt 40-åring, och 34 är ju ingen extrem skillnad. Stirra dig inte blind på siffrorna bara, så tror jag ingen kan klandra dig. Själv är jag åt andra hållet, föredrar män ca 35-40 trots att jag själv är 23. Som sagt, man kan inte riktigt välja sina preferenser när det kommer till sånt...[/

Ha ha. Vi skulle bli en perfect match du och jag????

• Pentra

Förstår varför du är skild. Jag skulle inte heller vilja vara gift med en 40-årig barnrumpa. ... /Pentra

• Anonym (ts)
    Anonym (Nä) skrev 2019-01-01 22:08:56 följande:

Nä, inget fel på dig, en vanlig man bara. Många män i din ålder hamnar i en ålderskris och letar efter yngre kvinnor. Har du tur och ser bra ut själv, alt har bra med stålar så kanske du hittar någon i den åldern som väljer dig. 

Sen som ovanstående säger, är det så att du alltid bara har tänt på kvinnor i den åldern så är det väl så. Jag personligen tänder inte på män som är kortare än jag. Det är inget jag väljer, det bara är så. 

Att alla kvinnor över 40 ser slitna ut är dock fel, kanske de du tittar på via Tinder, men annars så finns det många väldigt snygga kvinnor över 40. 

Jo jag ser att det finns snygga kvinnor över 40 men de intresserar mig inte hur snygga de än är. Jag går liksom inte igång på dem. Däremot kan jag falla för en yngre kvinna även om hon inte är klassiskt snygg som 40 åringen kanske är. Jag börjar misstänka att det är något biologiskt instinktivt som talar till mitt undermedvetna. Kvinnorna måste vara fertila för att jag ska bli intresserad.
  • Anonym (Ubbe)

Är väl inget fel i att tycka att kvinnor runt 27 är attraktiva, men hur mycket utbyte har du med en sån tjej utanför sovrummet?

Polarn hittade en 25 årig donna efter att frugan avslutade äktenskapet. Han trodde han vunnit jackpot och skröt om deras vilda liv i sänghalmen. Sen kom vardagen. Han ville äta stek med bea till helgen och titta på påspåret. Hon införde baljväxter,kvarg och något veganskt skit och var helt förfärad över hans matpreferenser. Påspåret visste hon inte var det var, hon ville ut och klubba istället eller kolla på paradis hotel (som han höll på att bli galen av). Han upptäckte rätt snart hur svårt det vara att tillfredställa en 25åring och längtade tillbaka när det räckte med en blomsterkvast och lite räkor för att frugan skulle släppa till.

• Anonym (ts)

[quote=79327905][quote-nick]Pentra skrev 2019-01-01 22:29:27 följande:[/quote-nick]Förstår varför du är skild. Jag skulle inte heller vilja vara gift med en 40-årig barnrumpa. ... /Pentra[/

Lägg av. Du vet väl inte vem Om avslutade äktenskapet.

• Anonym (ts)

[quote=79327928][quote-nick]Anonym (Ubbe) skrev 2019-01-01 22:41:04 följande:[/quote-nick]Är väl inget fel i att tycka att kvinnor runt 27 är attraktiva, men hur mycket utbyte har du med en sån tjej utanför sovrummet?

Polarn hittade en 25 årig donna efter att frugan avslutade äktenskapet. Han trodde han vunnit jackpot och skröt om deras vilda liv i sänghalmen. Sen kom vardagen. Han ville äta stek med bea till helgen och titta på påspåret. Hon införde baljväxter,kvarg och något veganskt skit och var helt förfärad över hans matpreferenser. Påspåret visste hon inte var det var, hon ville ut och klubba istället eller kolla på paradis hotel (som han höll på att bli galen av). Han upptäckte rätt snart hur svårt det vara att tillfredställa en 25åring och längtade tillbaka när det räckte med en blomsterkvast och lite räkor för att frugan skulle släppa till.[/

Hm. Blir lite avundsjuk på din polare där måste jag erkänna. Så illa är det. Jag skulle kunna stå ut med Paradise Hotell och käka nått vego-skit för mindre.

• Anonym (23)
    Anonym (ts) skrev 2019-01-01 22:16:01 följande:

[quote=79327761][quote-nick]Anonym (23) skrev 2019-01-01 21:35:05 följande:[/quote-nick]Knappast något du kan göra något åt ändå, man gillar vad man gillar. Vem vet, du kanske bara inte träffat rätt 40-åring, och 34 är ju ingen extrem skillnad. Stirra dig inte blind på siffrorna bara, så tror jag ingen kan klandra dig. Själv är jag åt andra hållet, föredrar män ca 35-40 trots att jag själv är 23. Som sagt, man kan inte riktigt välja sina preferenser när det kommer till sånt...[/

Ha ha. Vi skulle bli en perfect match du och jag????

Charmigt....

Hypotetiskt sett så ja, visst. Vi ses på Tinder då!?

Nä men skämt åsido så har Ubbe väldigt rätt... Sexuellt fungerar det ju väldigt bra, men när vardagen kommer blir det svårt...
  • Anonym (23)

Förstår dock inte varför alla ska bli gnälliga. Ts får väl vara hur gubbsjuk och ålderskrisig han vill så länge han inte ofredar någon ung kvinna. Att vara kräsen drabbar ju bara honom själv.

Svar på tråden Är helt ointresserad av jämnåriga kvinnor. Är det fel på mig?