• Anonym (Ullah-bansauy)

Kvinnor och bögar se hit - Hur snygg tycker ni att Elvis Presley var?

Elvis Presley var en artist so.... nä skoja bara, givetvis vet alla vem Elvis var.
    Många kvinnor under Elvis storhetstid tyckte att han såg väldigt bra ut, men hur ser ni dagens kvinnor på Elvis? Var han snygg? Hur snygg var han? 
    Och NÄR såg han som bäst ut, under vilken era? Tänker på om man jämför den unga Elvis när han slog igenom, med den äldre Elvis med långa polisonger och brillor.
    Du kan också tycka att Elvis inte var det minsta snygg. Alla åsikter är välkomna.

SoligDet hade varit roligt om du som svarar kan ange din ålder på ett ungefär.. Även män som attraheras av män får svara i tråden, men det är bra om du som man lägger till det i inlägget, att du är man.. Det handlar bara om att se hur man idag ser på Elvis..Solig      

• Svar på tråden Kvinnor och bögar se hit - Hur snygg tycker ni att Elvis Presley var?
  • Nimzay

Har aldrig tänkt mig honom som särskilt snygg eller attraktiv alls. Är ca 20 år.

• Anonym (Nej tack)

Kvinna ca 25. Visst att han såg trevlig ut som ung, men aldrig snygg eller attraktiv.

• VictoriaJ02

Tycker han hade ett rätt äckligt utseende faktiskt. Såg dryg och självgod ut och var det säkerligen också. Inte alls min typ kan jag säga.

• OlgaElvira

Kvinna 60+ så jag var ung när Elvis var som störst. Det som attraherade oss kvinnor var hur han rörde sig på scenen! Hans sätt att röra sig gjorde ju att man i TV endast visade hans överkropp. Tidigare hade sångare stått helt stilla på scenen och på sin höjd rört på händerna. Han var otroligt sexig helt enkelt alla vuxna förfasade sig. Han hade en fantastisk röst som gjorde att han sjöng just bara för mig. Jag upplevde dock inte att hans ansikte var särskilt snyggt.

• Anonym (Ll)

Verkligen inte. Kvinna 27

• Anonym (llll)
    Anonym (Ullah-bansauy) skrev 2019-01-02 12:43:22 följande:

Elvis Presley var en artist so.... nä skoja bara, givetvis vet alla vem Elvis var.
    Många kvinnor under Elvis storhetstid tyckte att han såg väldigt bra ut, men hur ser ni dagens kvinnor på Elvis? Var han snygg? Hur snygg var han? 
    Och NÄR såg han som bäst ut, under vilken era? Tänker på om man jämför den unga Elvis när han slog igenom, med den äldre Elvis med långa polisonger och brillor.
    Du kan också tycka att Elvis inte var det minsta snygg. Alla åsikter är välkomna.

SoligDet hade varit roligt om du som svarar kan ange din ålder på ett ungefär.. Även män som attraheras av män får svara i tråden, men det är bra om du som man lägger till det i inlägget, att du är man.. Det handlar bara om att se hur man idag ser på Elvis..Solig      

Jag har aldrig funderat över det faktiskt. Är snart 50 så jag var bara ett barn under hans storhetstid och mina föräldrar lyssnade inte så mkt på Elvis. 

Ska jag försöka värka fram någon slags åsikt nu så var han givetvis snyggare som ung, än som fet, överviktig knarkare på slutet
  • Meebo

Är 31 och har aldrig tyckt han var snygg eller attraktiv på något sätt alls. 
    Har aldrig tyckt om hans röst eller sånger heller och hans rörelser var väldigt överdrivna som någon slags parodi på en teater.

• kottelin

55 år, kvinna. Jag har aldrig tyckt att Elvis var överdrivet snygg, en 6:a av 10 möjligen. Innan det började gå utför.

Ja, typ så...
  • taquine

Var  tonåren när han föll av pinnen, då fet och alkad . Var väl för ung ... men ändå tragiskt , så gammal var han ju inte , inte ens 50. Men snygg? Knappast. 
    Och vad har bögar med Elvis att göra ?

Goodness me
  • Tihi

Han var ju vrålsnygg när han var in shape. T ex på Comeback Special 68.

Svar på tråden Kvinnor och bögar se hit - Hur snygg tycker ni att Elvis Presley var?