• Banuni

Prata symtom INNAN bim

Hej ni, jag hoppar in här

Har också bim den 10e precis som ni och jag tror att jag testade positivt imorse. Men det är så svagt att det likväl kan vara spökstreck.

Bifogar bild. Skriv gärna vad ni tror.

För övrigt så undrar jag om denna extremt överväldigande tröttheten är normal att känna på ÄL+9/10. Jag har sedan igår sovit och vilat hela dagarna.

Mina bröst är super duper ömma och där finns en liten molvärk till o från.

Men tröttheten och brösten är nog det mest påtagliga.

Men åå vad ledsen jag kommer bli om det visar neg imorgon eller om mensen kommer.... :(

Kännrr ni som också har bim den 10 några symtom??

• Banuni

Update:

Idag är ÄL+11. Jag tog ett Testa Tidigt test och ett vanligt.

Jag stirrar mig blind på ifall det skett någon stegring på Trsta tidigt testet.

Om ni Orkar - skrolla gärna till gårdagens bild jag lade upp och se om ni ser någon skillnad. Jag blir galen snart.

Jag kan ANA en skugga på det vanliga men knappt synligt.. bifogar bara de tidiga testen då det vanliga är otroooligt svagt

Och TACK mina fina för era ord och stöd. Är jag den enda fjanten som går in på FL direkt när jag vaknar för att nu suttit inne på toa efter att ha fotat testen för att skriva klart detta hahahaha

Super snälla är ni alla <3

Missempi skrev 2019-01-06 23:16:30 följande:

Hej!

Jag har också bim 10/1!

Kul att följas åt! Hoppas de går bra för er! :) / E

Skulle du vänta med att testa idag? :D
    Minmillis skrev 2019-01-07 08:10:43 följande:

Vad roligt att vi är flera som har bim den 10e! Jag vet att min vän blev förlamande trött dagarna innan hon plussa och de höll i sig till vecka 12-13! Men alltså ditt test ser ju helt klart positivt ut! Uppdatera oss gärna med dagens test

Sheltielife skrev 2019-01-07 08:44:19 följande:

Det där ser verkligen positivt ut! Tror helt klart du är gravid! STORT GRATTIS!!!

TACK!! Jag vågar inte hoppas ännu dock! <3

• Banuni

Är det normalt att babyplan testa tidigt ger så skarpa spökstreck eller vågar jag tro nu.......

• Banuni

SMART! Ingen fara alls!! ALTSÅ jag tycker de är så lika hahah... men fördubblingar sker väl varannan dag eller något? Så, tja! Men ska nog hålla mig från att testa ett par dagar nu om jag kan haha

TACK så mycket om det verkligen är så nuuu!! <3

Hur går det för dig?

Minmillis skrev 2019-01-07 10:23:54 följande:

Förlåt att jag tog mig friheten att spara dina bilder!

La gårdagens och dagens bredvid varandra och de är tydlig stegring! Gårdagens är där nere och dagens där uppe! Vågar säga grattis!!

• Banuni

Typ i hela, som om det är ett enda stort blåmärke över heeela hahah :p

toookig skrev 2019-01-07 10:03:34 följande:

Ni som har ömma bröst.. vart sitter ert ömma någonstans?

• Banuni

O låter ju lovande ifall det är välkommet!! :D hoppas hoppas! Uppdatera gärna :D

Mli242 skrev 2019-01-07 12:32:25 följande:

Hej alla och grattis till er som plussat!!

Jag hoppar i er spännande tråd!

vi har ett barn sen innan och har väll kanske inte direkt tänkt planera ett till just nu, men ett oplanerat barn är mer än välkommet!! Vi kör med avbrutet och har funkat bra då jag inte klarar av preventivmedel med en massa hormoner. Med vårt första barn råkade det bli "oavbrutet" EN gång! och det blev en liten tös av det. hursom hellst har det väll hänt igen och alldeles intill min ägglossning.  den 23e dec hade vi mys och enligt min kalender skulle jag ha ägglossning den 26e dec... enligt kalendern var jag fertil den dagen vi myste. den 4e januari 9 dagar efter ägglossning började jag känna av stickningar och dragningar från livmodern ner mot underlivet under några minuter och som kom och gick under dagen. En svag molande känsla i magen hade jag också och jag kände mig otroligt trött. I lördags skulle jag äta godis (som är den största höjdpunkten på hela veckan) men blev plötsligt tvärstopp efter första biten.. den där känlan kände jag igen när jag blev gravid första gången när jag skulle äta matlådan på jobbet och det bara tog stopp efter tre tuggor och det slog mig, att jag var gravid. Fick samma känsla nu. Denna illamående har setat i sen lördags och den går i vågor... Det var när dragningarna och huggen i livmodern, samt illamåendet kom som jag faktiskt funderat på om jag är gravid. På något sätt känner jag igen denna konstiga känsla i livmodern sen min förra graviditet. inte samma molande värk innan mensen. Jag ska ha mens den 10e, jag är alltså på bim-3. har beställt ett test och hoppas att den kommer nu i dagarna!

• Banuni

Hej igen. Känns som att jag är den enda som skriver...

Men jag har en fråga.

När tror ni att jag tidigast kan ta CB veckoindikator?

Har bim på fredag och är idag på ÄL+11...

Jag får svagt streck på stickorna (vanliga) och lite starkare på Testa tidigt så blir osäker på om det är lönt att ta digitalt.

• Banuni

Okej ska göra det. Ååååå är så nervös!! Har intr ens haft bim än. Är jag dum som testar ens? Tänk så får man värsta blödningen nån dag efter bim. Kommer bli så besviken för att jag testat så tidigt:( men HUR ska man låta bli

Tack för svar Missempi <3 ska du också testa imorgon?

Missempi skrev 2019-01-07 15:41:55 följande:

Jag tror du kan testa imorgon bitti! :)

Testa sticka först å sen CB vecko.,.borde ju ge utslag tänker jag eftersom stickorna ändå syns rätt tydligt (tycker jag iaf) :)

• Banuni

Mennnn nej! Det kan ge utslag redan nu :D men vänta och ta med morgonurin. Har du många stickor så ta nu med, why not!? Mitt såg ju ändå OK ut nu på ÄL+11 och igår på ÄL+10 kom de också ett litet streck?!

Minmillis skrev 2019-01-07 16:46:59 följande:

Äl+10 och bim-3 och jösses vad de kliar i fingrarna. Funderar på att ta ett CB Early nu ikväll.... xD har plussat på äl+11 tidigare men om man tar en early så kanske de går även på äl+10 xD är jag galen?

• Banuni

Ja ska du testa nu? Uppdatera!! *väntar*

Minmillis skrev 2019-01-07 17:53:43 följande:

Jag tror mina andra stickor kommer på posten i morgon och har ett CB Early som mannen tar med sig hem efter jobbet! Åååh spännande hoppas de e något :O

• Banuni

Nu svarar jag lite sent.... Tog du test? Om inte så tycker jag du ska ta!! Det skadar ju inte :D

Minmillis skrev 2019-01-07 18:23:41 följande:

Är två timmar sedan jag kissa så funderar på om jag ska hålla mig lite till? :O vad tror du?

• Banuni

ATTANS BANANER.

Nu börjar jag få ganska mycket mer molvärk, nästan mensvärk?!?!?! Neeeeejjj!!

Kan det vara molvärk? Det känns lite mer nu än vad det känts hittills. Det spänner lite i livmodern. Har inte bim förrän fredag..... Men det känns starkare nu än vad det gjort. Vad tror ni???

Med vänlig hälsning,

Panik atm

• Banuni

Hej alla..

Jag plussade med CB digital för några dagar sedan. Fick Gravid 1-2 och stickorna har stegrat fint. Imorse (på bim) sa den Inte Gravid och stickan var ganska blank....

Vad i helvete betyder detta?! Är det ett mf? Eller visade den fel från början?

Är i chock. Vad gör man nu? Väntar in blödning? Ringer gynakut?.... fan

Svar på tråden Prata symtom INNAN bim