• Missempi

Prata symtom INNAN bim

Hej!

Jag har också bim 10/1!

Känt mig så konstig de senaste dagarna..kan inte helt beskriva. Sen har jag fått svettattacker å irriterad, sen frusit istället. de två senaste dagarna har jag haft molvärk i tjejmagen på nätterna. En aning ömma bröst. Spydde jätte lite vid tandborstning på morgonen i förrgår, vet inte riktigt vad som hände.

Gjorde gravtest i morse på äl +11 men visade negativt. Så jag tror inte riktigt på plus just nu. Men de känns iaf helmysko! Nästan Förbereder mig på en riktig mensomgång! Haha

Kul att följas åt! Hoppas de går bra för er! :) / E

• Missempi
    Banuni skrev 2019-01-07 10:18:31 följande:

Update:

Idag är ÄL+11. Jag tog ett Testa Tidigt test och ett vanligt.

Jag stirrar mig blind på ifall det skett någon stegring på Trsta tidigt testet.

Om ni Orkar - skrolla gärna till gårdagens bild jag lade upp och se om ni ser någon skillnad. Jag blir galen snart.

Jag kan ANA en skugga på det vanliga men knappt synligt.. bifogar bara de tidiga testen då det vanliga är otroooligt svagt

Och TACK mina fina för era ord och stöd. Är jag den enda fjanten som går in på FL direkt när jag vaknar för att nu suttit inne på toa efter att ha fotat testen för att skriva klart detta hahahaha

Super snälla är ni alla <3

Skulle du vänta med att testa idag? :DTACK!! Jag vågar inte hoppas ännu dock! <3

God morgon!

Jag kan se på båda! Tror det är ett plus faktiskt! :D

Ser också att de är en stegring!,förstår din spänning nu!! :D wiiiii!!!!

Och näää du är inte den enda fjanten!! ;) haha
  • Missempi
    toookig skrev 2019-01-07 10:03:34 följande:

Ni som har ömma bröst.. vart sitter ert ömma någonstans?

För mig är det på bådas utsidor om du förstår vad jag menar :D

För dig då?
  • Missempi
    Minmillis skrev 2019-01-07 08:13:35 följande:

Jag känner mig också sååå konstig! Helt olustig i kroppen :( tycker de är riktigt jobbigt o hoppas verkligen de är en bebis i magen nu annars blir jag rädd för mig själv! Låter onekligen positivt för dig så hoppas man får se ett fint pluss av dig i dagarna som kommer! :D

Haha, ja man blir lite galen på nåt sätt! Haha

Jaa, men jag tror liksom inte att jag är gravid heller. De är ju verkligen spännande!

Tack! Till dig med! :)
  • Missempi
    toookig skrev 2019-01-07 11:04:13 följande:

[quote=79341962][quote-nick]Missempi skrev 2019-01-07 10:48:31 följande:[/quote-nick]

Just nu har jag en slags brännande känsla på sidorna fast i mitten på båda brösten hahaha svårt att förklara. Har även känt ibland att det sticker till vid bröstvårtorna.. men just stickningarna är vanligt att ja kan få när ja ska ha mens därför känns det som att det inte tagit sig denna gången heller :/

Hade som ett hugg i vänster äggstock kvällen/natten före äl-dagen som gick över i mensvärk och höll sig ca 2 timmar.. det måste väl ha varit ett tecken på äl eller förberedelser??

Ja jag skulle säga att de va nog ett tecken på äl, känner också liknade menssmärtor vid äl.

När har du bim? :)
  • Missempi
    Banuni skrev 2019-01-07 15:32:30 följande:

Hej igen. Känns som att jag är den enda som skriver...

Men jag har en fråga.

När tror ni att jag tidigast kan ta CB veckoindikator?

Har bim på fredag och är idag på ÄL+11...

Jag får svagt streck på stickorna (vanliga) och lite starkare på Testa tidigt så blir osäker på om det är lönt att ta digitalt.

Jag tror du kan testa imorgon bitti! :)

Testa sticka först å sen CB vecko.,.borde ju ge utslag tänker jag eftersom stickorna ändå syns rätt tydligt (tycker jag iaf) :)
  • Missempi
    Banuni skrev 2019-01-07 16:46:41 följande:

Okej ska göra det. Ååååå är så nervös!! Har intr ens haft bim än. Är jag dum som testar ens? Tänk så får man värsta blödningen nån dag efter bim. Kommer bli så besviken för att jag testat så tidigt:( men HUR ska man låta bli

Tack för svar Missempi <3 ska du också testa imorgon?

Men va spännande att se imorgon!!:D

Ja vet inte än om jag ska testa imorgon eller vänta..är lite tudelad.. hmm...kanske glömmer å kommer på när jag sitter på toa! Hahaha
  • Missempi
    zanlou skrev 2019-01-07 19:02:19 följande:

Jag gjorde oxå ett test imorse (kunde inte heller hålla mig) men det visade precis som ditt negativt.

Har faktiskt mått bättre idag och inte varit lika trött men nu på kvällen har illamåendet satt igång igen och brösten har börjat ömma, eller snarare sticka i dom, haha. Kroppen är verkligen jättekonstig.

Men visst borde hormonnivån vara uppe på ett mätbart värde vid äl+11? Att hormonutvecklingen är olika hos oss kan man ju förstå Läste om någon som inte plussat innan BiM +5, någon med erfarenhet?

Jag har också mått bättre idag! Mmm har vart å tränat å känner mig inte riktigt 100 nu men men.

Jag tror det där är individuellt och beror en hel del även på när ägget fäster..brukar fästa runt en vecka efter äl mer eller mindre och de påverkar ju även när man kan få utslag tänker jag :)
  • Missempi
    zanlou skrev 2019-01-07 20:16:07 följande:

Skönt att må lite bättre iallafall!

Det tror jag du har helt rätt i Blir en spännande väntan nu - 2 dagar kvar, hihi. Jag brukar vara extremt punktlig, hur är det för dig?

Va nice att va punktlig!, jag är tyvärr inte de, mellan 26-34 dagar har de vart senaste året men oftast 28 dagar.

Ja verkligen spännande!
  • Missempi
    toookig skrev 2019-01-07 21:26:16 följande:

[quote=79342583][quote-nick]Missempi skrev 2019-01-07 15:36:42 följande:[/quote-nick]

Jag har bim den 16e, när har du? :)

Den 10/1...

Men appen flo har bytt till 9/1 igår...skumt! Haha
Svar på tråden Prata symtom INNAN bim