• Tigerkvinna

Prata symtom INNAN bim

Är på ÄL+2 idag och har sån jäkla molvärk, känns så ömt i hela livmodern inte upp mot äggstockarna. Vart så öm så att när vi hade sex imorse gjorde det nästan ont när han kom för långt in...

Och jag som aldrig ens har mensvärk :p 

Första konstaterade ÄL på ett år så det är kanske bara såhär det ska kännas efter ÄL men hoppas ju på att det förbereds för en liten där inne. 

• Tigerkvinna
    Dittenodatten skrev 2019-01-24 23:49:42 följande:
    Seriöst? Var så pass öppen att pekfinger toppen kunnat gå in, provade inte blev väl chockad att de var så pass öppet o mjukt.

Dock har den varit låg sen äl, vet att gubben påpekat att de tar stopp. Haha

Vill minnas att den alltid varit hård o stängd o högt upp vid mina tidigare graviditeter.

Du gav mig lite hopp iaf :)

Har den inte kommit natten till lördag så testar jag mig nog på lördag morgon, Bim dagen :)
    Jag tycker också min känns väldigt öppen..Den sitter väldigt lågt och jag plussdae idag på ÄL+11 =)
  • Tigerkvinna

Plussade idag på ÄL+11. 

Mina symptom har varit molvärk från dagen efter ÄL. Den var som intensivast ÄL+2 och ÄL+3. Sedan började den klinga av höll i sig till ca ÄL+5. 

Jag har sedan ca ÄL+7 varit lite yrslig till och från. 

På ÄL +6 skulle jag äta skaldjur (räkor) och tyckte fy fan vad dom luktar illa, och även smakade illa vanligtvis älskar jag räkor men kunde knappt äta dom. Inget illamående eller så bara en sjukt konstig tvålig smak. 

Sedan Äl+10 har jag tyckt att precis allting luktar sånhär stinkost. 

Men inga direkt korppsliga symptom förutom den starka molvärken direkt efter ÄL. Som jag tror beror på att ägget är lite större när det vandrar jämfölrt med ett "vanligt" och det är det som värker om man har ont direkt efter ÄL. 

Svar på tråden Prata symtom INNAN bim