Prata symtom INNAN bim
Grattis till er som pussat och håller tummarna för er som väntar ?
Hoppar in här med ett lång inlägg men en fundering på slutet :)
Har en lång historia bakom med 10 års försök med både IVF 6 st (2mf) och sedan annan alternativ hjälp. De har inte funnit något direkt fel men den alternativa visade väldigt lågt progesteron som jag då har tillfört kroppen de senaste 3 åren och för ett år sedan blev vi spontan gravida men då vi inte trodde på testerna testade jag med 5 olika test alla positiva men tyvärr negativa 2 dagar senare så ett till mf. Men iom att vi blev gravida på egen hand kontaktade jag fertilitetskliniken och fick möjlighet att få hjälp men ägglossning tabletter Letrozol, först i några månader och sedan lade de till ovitrelle då det aldrig bekräftat att jag haft ägglossning tidigare och lh testerna visar lite som de vill. Som ni känner igen så lever man ju livet med 2 veckor i taget ägglossning - mens.
Men nu till symtom då jag nu vet att jag haft ägglossning senaste 3 månaderna då vi fått kolla med ultraljud hur det är på g och en gång även efter. Så har jag denna gång ett nytt symtom vilket jag blir fundersam om någon känner igen sig i och jag har väldig värk i svanken sedan äl + 3 är nu på öl + 7, har även haft några hugg på vänster sida. Någon annan som känner igen sig? Jag har aldrig känt så här tidigare där av funderingen.
Tacksam för svar!