Inlägg från: Anonym (Snart så) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Snart så)

Prata symtom INNAN bim

Jag har nog haft alla symptom man kan ha. Kroppen är verkligen helt fantastiskt på många sätt, men jag ogillar faktiskt att den spelar mig spratt med nya symptom varje månad. Nu sist hade jag enorma bröst med stora tydliga blodådror, jag och mannen gick och shoppade men jag hade så ont i brösten så var jobbigt, illamående, ökad aptit, molvärk, uppstötningar osv. Så denna månaden ska jag försöka att inte tänka alls, typ förtränga när bim är. Lycka till allihopa!!

• Anonym (Snart så)
    Fluffy87 skrev 2019-01-18 18:27:18 följande:

Jag har haft illamående, humörsvängningar, frossa, förstoppning och varit öm i nedre delen utav magen i 1 vecka. Nu är det bim +2, tog ett test precis och det visade negativt dessvärre. Någon annan som haft massor av symtom men som det tagit lång tid för att få ett positivt utslag på ett test för?

Jag hoppas för dig att du får ditt plus, förra månaden hade jag alla möjliga symptom, men trots det några dagar sent så kom den röda på besök. Var i princip helt säker på att denna gången skulle det bli något. Helt galet hur många sken graviditeter jag haft senaste halvåret. Och symtomen ändras. Men jag hoppas för din skull att du bara är en låghormonare!!
  • Anonym (Snart så)
    Joannajoanna skrev 2019-01-19 18:03:46 följande:

Och där kom mensen. på dag 27 (mensen kommer antingen dag 25 eller 30 aldrig därimellan) kroppen är så konstig.

så de här symtomen behöver inte betyda graviditet:

från äl: molvärk, extrem trötthet.

sömnsvårigheter

några dagar innan: ömma bröst, tydligare ådror, halsbränna, jätte mensvärk.

Och just nu känner ja såhär: alla andra "näe men jag går på p piller å använder kondom å gubben är steriliserad men ja blev gravid på första försöket."

varför kan de aldrig gå så enkelt för mig.

lycka till ni andra som väntar.

Jag Hade samma förra månaden, trodde ådrorna skulle spricka och brösten blev enorma, halsbränna, sura uppstötningar, molvärk i buk och rygg, illamående mm. Ändå kom mensen, kommer nya symptom varje månad ????
Svar på tråden Prata symtom INNAN bim