• nathalieejj

Prata symtom INNAN bim

Hoppar in här, lite tidigt bara äl +2 men fick idag gulaktig klibbig flytning, extremt kåt hahah annars inget än! När jag var gravid sist hade jag bara ila flytningar och inga andra symtom. Med sonen kändes brösten extremt spända. Hoppas denna gång massvis med symtom kommer så man får lite hopp! Bim 31/1

• nathalieejj

Är på bim -9 och imorse var jag super yrslig och illamående. På dagen var det bra igen men lätt illamående på kvällen nu. Gravsymtom??

• nathalieejj

Ja du kan lita på testet!

Noanda skrev 2019-01-23 13:01:06 följande:

Jag plussade precis (bim -3, äl +11) och jag vågar typ inte tro på testet. Jag har nämligen så kraftig mensvärk. Jag tänkte inte ens testa för mensvärken är så tydlig.

Helt ärligt så vet jag att jag hade mensvärk även när jag var gravid med min dotter men är osäker på att den var så stark så här tidigt.

Kan man lita på ett positivt test eller kan det bli falskt positivt? Jag är medveten om att det är tidigt och att det finns risk för missfall, det är inte det. Jag vill bara veta om jag kan lita på testet? Förstår att jag säkert låter jätteknäpp.

• nathalieejj

Bim-8 idag och häromdagen fick jag yrselanfall på morgonen, kunde inte gå. Idag sa det pang och jag har en jätte svullen mage och gasig. Kissar rätt ofta! Ja vi får se om detta är symtom :) även trådiga gula flytningar blandat med vita

• nathalieejj

Min mage sa poff så är den väldigt svullen och gasig! Hoppas detta är symtom bim-6 imorgon.

• nathalieejj

Första gången jag tog rosenrot tog det sig direkt :)

Sheltielife skrev 2019-01-24 19:56:54 följande:

Nu är jag tillbaka och har äntligen hittar min ägglossning efter mitt tidiga missfall! Är så nervös och otålig. Den ?långa? väntan mellan ägglossning och bim. Snälla nån låt de gå! Denna månaden kör vi på rosenrot och bisolvon! :D

Svar på tråden Prata symtom INNAN bim