Prata symtom INNAN bim
Jag är på första försöket efter ett MA i v 14. Första tiden efter hade jag ingen aning om var i cykeln jag befann mig och om jag ens skulle få ägglossning direkt men jag tror att jag till slut via tempning lyckades hitta min ägglossning. Om det stämmer är jag nu på äl+9. Sedan några dagar tillbaka har jag fått en massa olika symptom så som halsbränna, vattniga flytningar, rosa flytningar, lite illamående, molvärk/stickningar långt ner i magen, väldigt frusen, lättirriterad och starkare doftsinne. Jag känner igen många av symptomen sedan förra graviditeten men då kom en del av dem först någon vecka efter BIM. Det allra första symptomet förra gången var ömma bröst/bröstvårtor men det har jag inte känt nu.
Vet inte om jag ska våga hoppas på att det redan tagit sig igen eller om kroppen bara spökar efter missfallet. Brukar inte ha speciellt mycket pms men det kan ju kanske ha ändrat sig nu.
Känner mig bara helt snurrig just nu och bollar gärna lite tankar med nån fler. Kanske nån som känner igen sig?