• Tovele

Prata symtom INNAN bim

Hej tänkte berätta lite om mina symtom.
    Jag har BIM tisdagen den 5e februari alltså om en vecka idag, i förrgår, igår och idag har symtomen kommit en efter en. Har konstant ont i brösten, öm (kan inte sova på mage) och de svider liksom på bröstvårtorna (inte torr) dom är oftare upphöjda med, upplever dom som större och tungare. 
    Kan ha varit öm i brösten förut innan mens men inte såhär mycket.

Har varit extremt trött igår och idag, inte orkat göra någonting bara legat på soffan. Trött men har ändå svårt att somna?

Idag efter lunchen mådde ja jätteilla. 

Har också fått endel finnar på halsen/käken, sist jag va gravid va just finnar mitt första symtom innan jag fick reda på att jag va. De slutade dock i missfall så önskar så enormt efter att få bli gravid igen o få bli mamma. 

Har som en konstig känsla med i tjejmagen, kan spänna o dra lite i vissa possitioner? 

För övrigt har ja ont i huvet och har känt idag en konstig smak i munnen? Vet inte vad jag ska jämföra de med, smakar som... när man har feber typ? eller som att man inte har borstat tänderna? Vill så gärna börja testa men efter månader av denna ständiga besvikelse så vill jag inte börja testa för tidigt. Förra gången plussade jag inte förns i v 7, kanske berodde på att fostret va dött eller så är jag en låghormonare? 
    Vet att Jag borde vänta tills på måndag iaf, dagen innan BIM men...barnlängtan som man har så googlar man ju sönder på ALLT man kan kan komma på som kan vara ett tecken. 

Svar på tråden Prata symtom INNAN bim