Inlägg från: Anonym (Önsketänkande?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Önsketänkande?)

Prata symtom INNAN bim

Hej, hoppar gärna in här. Jag hade äl runt den 4 februari, det är första månaden sen mitt pillerstopp 18 augusti 2018 som jag faktiskt känt av när jag har äl igen. Har dock fortfarande blivit skengravid 3 månader i rad nu, så jag hoppas verkligen inte det är det denna gången också..

Mina symptom är

- äl känningarna försvann aldrig utan pågick i mer än en vecka efter äl, och har nu övergått till molande värk, ibland hugg, ilningar eller mensvärksliknande som kommer och går

- kissar onormalt mycket, gjorde jag när jag va skenis också men nu har det blivit ännu värre

- är ovanligt torr i underlivet, har inte haft några flytningar alls typ på en vecka, något som aldrig händer annars

- hade i 3 dagar en väldigt konstig/äcklig smak i munnen som fick allt annat att smaka äckligt också, smaken försvann bara i ung 15 min efter jag borstat tänderna men sen va det så igen

- min mage är svullen, men kan ju såklart vara mensmage på g också..

- har inte ont i brösten, vilket jag ALLTID har 1-2 veckor innan mens, däremot har jag konstiga ilningar i brösten/bröstvårtorna, aldrig känt denna känslan förrut.

Har bim om den 20/2, hade säkert kunnat testa mig nu men är så rädd för att bli besviken och lurad av min kropp ännu en gång.. känns nästan bättre o bara vänta in mensen utan att testa, vågar liksom inte hoppas på att det tagit sig denna gången.

• Anonym (Önsketänkande?)
    Malin 209 skrev 2019-04-28 11:43:58 följande:

Haha oj! Fel bild, smet visst med en på minsta knotten där. ;)

Här är den rätta!

Väldigt svagt, hade väntat några dagar o tagit ett nytt, kanske till och med ett digitaltest för att få ett säkrare svar. :)
Svar på tråden Prata symtom INNAN bim