• Smurfananna

Prata symtom INNAN bim

Har skrivit upp denna månad hur det känns.. har försökt i 2 År dock inte jätte aktivt. Mer aktivt de senaste månaderna . Såhär ser det ut för mig ???????? Har dock inte råd & köpa ett test för vart tvungen & gå & köpa en ny bild vilket ja absolut inte räknat med(sparat till bäbis som vart tvungen att gå till ny bil) så det jag har kvar måste ja ha till bränsle då jag pendlar till mitt arbete ..... ????????

ÄL 25:e

Bim -12 Illamående så jag trodde jag skulle spy. 23.30 ihållande till 00.30 flyttningar. 3:e dagen efter äl. Trötthet på EM

Bim -11 trötthet. flyttningar. Hugg i höger. 4:e dagen efter äl. Trötthet på EM

Bim -10 väldigt illamående kunde ej äta ficka kasta maten. Trötthet. Flyttningar. 5:e dagen efter äl. Trötthet på em

Bim -9 ingenting. Trötthet på EM

Bim -8 uppblåst/svullen i magen. Sticker lite i höger sida. Trötthet på em

Bim -7 Molande värk höger sida . Hugg i tjejmagen (livmodern?) förstoppning & diarré. Trötthet på em

Bim -6 lite värk i tjejmagen. Brände till i vänster bröstvårta sedan i höger bröstvårta när jag gick & la mig. Svullen i magen. Trötthet på em

Bim -5 IDAG svullen i magen. Humörsvängningar. Dålig kondis(sämre än vanligt) tuttarna känns större. Känner mig febrig

Svar på tråden Prata symtom INNAN bim