Prata symtom INNAN bim
Nu blir det fokus att tänka att jag måste vara skengravid eller att det är pms-smärtor... BIM-3 eller rättare sagt nu då: ca 17 dar kvar till nästa ÄL och försök. Om vi orkar ![]()
Nu blir det fokus att tänka att jag måste vara skengravid eller att det är pms-smärtor... BIM-3 eller rättare sagt nu då: ca 17 dar kvar till nästa ÄL och försök. Om vi orkar ![]()
äl+6 och kan väl konstatera att mitt humör går lite upp och ner och att jag är lite mer trött. men samtidigt har min sambo varit väldigt osjysst och det är mkt på jobbet, så det är väl tyvärr ena tydliga tecken. 
en annan grej är att jag känt mig lite extra kåt och ibland extra glad och strålat mer på jobbet. nån frågade "firar du nåt?".
Men allt detta är ju för VAGT!
Jag klarade så klart inte av att vänta (suck...) såg ett svagt, svagt, svagt streck. Känner mig svagt hoppfull, så nu håller jag tummarna för att jag får ett tydligare streck om en vecka :)
äl+6 och kan väl konstatera att mitt humör går lite upp och ner och att jag är lite mer trött. men samtidigt har min sambo varit väldigt osjysst och det är mkt på jobbet, så det är väl tyvärr ena tydliga tecken. 
 en annan grej är att jag känt mig lite extra kåt och ibland extra glad och strålat mer på jobbet. nån frågade "firar du nåt?".
 Men allt detta är ju för VAGT!
Inatt natten till ÄL+6 så vaknade jag av ett enormt hugg på vänster sida av livmodern men för långt ner för att vara äggstocken. Jag tappade typ andan och var nära på att skrika för att det gjorde så ont, i en sekund bara. Jag kände direkt att antingen så fäste ägget nu eller så sprack någonting i mig, gissar på det förstnämnda? Inget blod (läs nidblödning) utan bara ökade flytningar vilket jag haft i ett par dagar efter ÄL nu, samt molvärk och svagt illamående. Vad är era teorier?

Hej alla. Är ny i tråden. Får jag fråga ni som skriver om ilningar? Var har ni dom? Jag har haft jättemycket ilningar sen äl men har inge andra symptom och vågar inte hoppas på något. 
 Jag har haft ilningar liksom på/innanför ?puppbenet? känns de som. Alltså inte inne i puppan eller i magen.. undrar vad det kan vara ???? har aldrig haft så innan
hm.
Nu har brösten plötsligt slutat ömma. Nästan helt. För mig brukar de normalt sluta ömma dagen jag får mens eller att ömheten går ner strax innan. 
Har oregelbunden mens, men borde få 26 eller 27 januari.
Är upp och ner i humöret, men har å andra sidan sovit dåligt och det kan vara vanlig pms.
Får hålla ut.
hm.
Nu har brösten plötsligt slutat ömma. Nästan helt. För mig brukar de normalt sluta ömma dagen jag får mens eller att ömheten går ner strax innan. 
Har oregelbunden mens, men borde få 26 eller 27 januari.
Är upp och ner i humöret, men har å andra sidan sovit dåligt och det kan vara vanlig pms.
Får hålla ut.
Och igår fick jag chokladsug.
Allt känns tyvärr som mens, men HOPPAS JU på att det inte är det!!!