• ajjans

Prata symtom INNAN bim

Hej, hoppas det är okej att jag hoppar in i tråden! 

Har nästan sedan direkt efter ÄL haft ont i tuttarna och molande värk i tjejmagen, vanliga PMS-symtom för mig, men de har känts mycket tydligare nu och håller fortfarande på och jag är på BIM-3. Min PMS brukar alltid avta typ en vecka innan, så håller tummar och tår för att jag plussar Tungan ute

Tog ett test idag men jag är osäker på om det är positivt eller ej så jag tar ett nytt om mensen ej dyker upp om några dagar Skrattande

• ajjans
    1213 skrev 2019-03-21 08:51:47 följande:

BIM +4 idag då..

Mina symptom:

- Mensvärk från och till sedan 6 dagar tillbaka

- Hade otroligt ont i svanken igår

- Nästan inga flytningar alls, helt torrt sedan 3 dagar och så har jag aldrig haft det förut

- Kissenödig konstant

Idag borde mina tester komma hem... kanske tar ett ikväll men vågar fortfarande inte hoppas.. vet ju att jag varit skengravid så många gånger förut och mensen kan bli sen pga det.. men känns annorlunda denna gången!

Hur går det för er? :)

Jag har också riktigt jobbig mensvärk! Är rädd för att den ska dyka upp imorgon på BIM, samtidigt som att det inte känns som "vanlig" mensvärk eller vad man ska säga.

Hoppas verkligen på ett plus för dig!! 
  • ajjans
    Anonym (hemlisen) skrev 2019-03-22 07:30:41 följande:
    Men gud!! Jag har plussat!
    Åh grattis vad kul!!! 
  • ajjans

Tog ett test nu i morse och insåg direkt efteråt att jag såklart fått min mens, bättre lycka nästa gång antar jag... Obestämd Måste ju ha varit skengravid deluxe. Aldrig haft såhär stark och lång pms tidigare. 

Svar på tråden Prata symtom INNAN bim