• 88Sandy

Prata symtom INNAN bim

Malin 209 skrev 2019-04-30 06:34:06 följande:

Här är resultatet:

Sitter här och bara gapar... Vet inte om jag ska väcka min man med nyheten eller om jag ska vänta tills BIM och få ett starkare streck.. Vad tycker ni?

Jag skulle ha litat på detdär resultatet:D
  • 88Sandy
    Malin 209 skrev 2019-05-01 18:13:54 följande:

Jag tog ännu ett CB early imorse och det var starkare. :)

Börjar sjunka in nu, och jag berättade även för mannen!

Ååh, stort grattis till er!:D
  • 88Sandy

• 88Sandy

• 88Sandy
    Malin 209 skrev 2019-05-01 22:43:01 följande:

Tack!

:)

Hur går det för dig?

Jag plussade för någon dag sedan och mår jättebra så det går bra måste jag nog säga:D
  • 88Sandy
    Malin 209 skrev 2019-05-02 10:31:45 följande:

Men grattis! :)

Vad härligt för dig!

Första barnet?

Tack så mycket:D Yes första, så är både livrädd och jätteglad haha. Första för dig också?:)
  • 88Sandy
    Malin 209 skrev 2019-05-02 13:25:58 följande:

Hehe, förstår din känsla! :)

Nä, faktiskt tredje för mig och sambon, men lika spännande ändå!

Aningens mer oroad den här gången av någon anledning, kanske för att jag är äldre den här gången..

Har du fått några symptom ännu? :D

Alltid kul att jämföra!

Vet du när du har BF förresten?

Nja, förutom ömma bröst så känner jag inte såå mycket faktiskt. Typ lite extra trött och andfådd bara haha

Jag har iofs den senaste veckan haft ett rejält sug efter husmans (som jag aaaldrig äter) också, kan ju vara slumpen också bara men:p

Har du fått några symtom ännu?:)

Bf borde vara 6e januari, när är det dags för er?:)
  • 88Sandy
    Malin 209 skrev 2019-05-02 21:43:54 följande:

Är också öm i brösten, har humörsvängningar som inte av denna värld(stackars sambon, haha), extremt trött på kvällarna.

Jag har ett väldigt fysiskt jobb och insåg imorse att flåset var värre än vanligt. ;)

Men inte så mycket symptom som jag har haft vid tidigare graviditeter, så det oroar mig lite.. förväntar mig av någon anledning att det ska vara blod på pappret varje gång jag går och kissar. :/

Verkar som att jag har BF 5/1, så i stort sätt samtidigt som dig, hihi!

Har du fått någon tid för inskrivning än? :)

Okej, humörsvängningar har jag iofs också haha! Men det är nästan som vanligt, möjligtvis att jag gråter mer. Började grina helt utan anledning på en promenad med sambon för några dagar sedan (före jag plussade), han fattade ingenting men jag hade mina aningar då;p

Åh, jag är också rädd att det ska komma blod. Håller andan lite varje gång jag går på toaletten.

Jag har inte berättat ännu. Han är bortrest, men jag har beställt hem några bodys med hans favoritfotbollslag på som jag hoppas kommer idag för han kommer hem ikväll. Så, jag tänkte vänta med att ringa hc tills sambon vet åtm:) Har du fått någon tid för inskrivning?:)

Roligt med bf nästan samtidigt:D
Svar på tråden Prata symtom INNAN bim