Prata symtom INNAN bim
Har inte haft mens än, bör komma i dagarna (men helst inte)
I vanliga fall så brukar jag inte märka av ägglossning, eller PMS eller någonting egentligen, annat än en viss viktökning strax innan mens (vatten).
Har ingen större koll när ägglossningen är, i min mensapp så är den inställd på standardfas, men mensen brukar förutspås spot on.
Det föll sig så att vi hade sex regelbundet under den veckan som appen sa att jag hade ägglossning. Tänkte inte mer på det. Några dagar senare så började jag få mensvärk (brukar bara få det i samband med mensen annars), kändes som om jag skulle få mens "när som helst" i en hel vecka. I början på denna vecka så började mina bröst kännas extremt tunga och bhar med bygel kan jag knappt använda (sportbhar är väldigt skönt däremot).
Blev väldigt känslomässigt rörd av saker jag såg på tv (förra gången jag var gravid så började jag böla som en tok när det var något inslag om nån katt på nyheterna en gång...).
Eftersom jag som sagt inte brukar märka direkt något så tog jag ett tidigt test på BIM - 5, som så klart inte visade någonting. Annat än negativt då..
Idag kom det nån slemblandad flytning när jag torkade mig (har kommit sådant förr någon dag innan mensen).
Vi får se vad som händer.