Inlägg från: Anonym ((gamer-morsan)) |Visa alla inlägg
  • Anonym ((gamer-morsan))

Prata symtom INNAN bim

Grattis alla som har plussat <3 själv hade jag ÄL den 6/5 och BIM 22/5

Förra månaden fick vi tidigt MF så vi hoppas på mer tur denna gång. Då hade jag ett illamående som kom i "attacker"  eller va jag ska säga. Helt utan förvarning och när som helst på dygnet. Hade även molvärk som kom och gick i vågor.

Denna månad känner jag inte speciellt mycket dessvärre, men efter att ha läst va vissa har skrivit i den här tråden så får man såklart lite hopp ändå <3. Kanske en viss ökad hunger och att jag som aldrig brukar ha finnar har fått ett gäng vid tinningen och pannan?

Kram på er och kämpa på <3 

Åh när jag va på toaletten i går så fick jag en blodblandad flytning/rosa på pappret. Detta va på äl+11 bim -5 . Känns surt att mensen kommer såpass tidigt :( aldrig fått mens eller spottings såpass tidigt. Happ, bara att invänta störtfloden då. Har inte kommit nåt mer ännu, inte mer än rosa på pappret men jag har börjat få rätt mycket molvärk :(

Min tur skrev 2019-05-18 16:08:22 följande:

Hoppas på ett plus, testdag nu på måndag... Två LÅÅÅÅNGA dagar kvar.

Jag fick barn i höstas och efter att jag slutade amma så försvann mjölken inom 1 månad, jag har inte haft läckande tuttar eller känt av brösten alls sedan januari.

Nu i början av Maj öppnade vi bebisverkstaden och nu senaste dagarna har det kommit som en pirrande känsla i mjölkgångarna. 

Kanske ren tillfällighet, men jag hoppas ju självklart att det är pga graviditet.

I övrigt känner jag mig som vanligt.

Va kul jag fick också barn i höstas :) september närmare bestämt. Även jag hoppas på plus denna månad men är tyvärr skeptisk pga en blödning i går :(

Håller tummarna för dig!
    Min tur skrev 2019-05-18 20:27:31 följande:
    Och min dotter kom i oktober :)

En blodblandad flytning nu behöver inte innebära att det är kört. Jag hade det till och från i 2 veckor kring BIM. Klart man nojar. Men måla inte fan på väggen än ????
    Hade bf den 3 oktober men hon kom 23 september istället :D

kom en skvätt i kväll nu igen.. och sen inget. Men ja jag tappade ännu mera hopp nu :(
Svar på tråden Prata symtom INNAN bim