• Min tur

Prata symtom INNAN bim

Hoppas på ett plus, testdag nu på måndag... Två LÅÅÅÅNGA dagar kvar.

Jag fick barn i höstas och efter att jag slutade amma så försvann mjölken inom 1 månad, jag har inte haft läckande tuttar eller känt av brösten alls sedan januari.

Nu i början av Maj öppnade vi bebisverkstaden och nu senaste dagarna har det kommit som en pirrande känsla i mjölkgångarna. 
    Kanske ren tillfällighet, men jag hoppas ju självklart att det är pga graviditet.
    I övrigt känner jag mig som vanligt.

• Min tur
    Anonym ((gamer-morsan)) skrev 2019-05-18 17:56:00 följande:

Va kul jag fick också barn i höstas :) september närmare bestämt. Även jag hoppas på plus denna månad men är tyvärr skeptisk pga en blödning i går :(

Håller tummarna för dig!

Och min dotter kom i oktober :)

En blodblandad flytning nu behöver inte innebära att det är kört. Jag hade det till och från i 2 veckor kring BIM. Klart man nojar. Men måla inte fan på väggen än ????
  • Min tur
    Min tur skrev 2019-05-18 20:27:31 följande:

Och min dotter kom i oktober :)

En blodblandad flytning nu behöver inte innebära att det är kört. Jag hade det till och från i 2 veckor kring BIM. Klart man nojar. Men måla inte fan på väggen än ????

Alltså när jag väntade dottern hade jag blodblandade flytningar
  • Min tur

ÄL+9 idag.

Här fört anteckningar över hur jag mår denna cykeln.

Ögonmigrän med efterföljande huvudvärk måndags och igår onsdag.

Illamående till och från sedan i söndags. Vissa stunder känns det som en vattenballong i livmodertrakten (samma känsla som när man är gravid och börjar känna en liten tyngd.)

Fick en dotter för 9 månader sedan och man säger att graviditetssymptom kan komma snabbare vid två täta graviditeter.

Jag hoppas på det bästa och håller mina tummar :)

Svar på tråden Prata symtom INNAN bim