• kråkan25

Prata symtom INNAN bim

Kul tråd! Vi är på första försöket med första barnet. Är på ÄL +7 eller + 8 idag! vet inte exakt när ÄL var.

är så otålig att jag kan inte tänka på nått annat. inte känt några symtom alls... så känslan säger att det inte kommer va nått...

det enda som jag tycker jag märkt att jag haft väldigt tjockt/krämigt vitt sekret/flytning igår och idag. behöver ju förstås inte betyda nått då jag lästa att det var vanligt innan mens. men aldrig upplevt den så tidigare.

Hur har ni andra upplevt er flytningar? tror ni man kan märka skillnad där?

• kråkan25
    Anonym4042 skrev 2019-05-24 21:52:49 följande:

Hej!

Jag plussade idag, på bim-dagen. Och tänkte jag skulle dela med mig av mina symptom jag haft mellan äl och bim. Letade desperat efter symptom själv innan det efterlängtade plusset, så hoppas det kan hjälpa någon!

För precis två veckor sedan när jag troligen hade äl, så fick jag några timmar efter en stramande känsla i höger sida. Detta har hållt i sig och håller i sig fortfarande. Det stramar, drar, men känns även molande ibland. På äl+7 började brösten ömma. Detta höll i sig i fem dagar. Från äl +12 har jag bara haft lite ömma bröst, men inte som dagarna innan.

Förutom detta har jag haft mindre flytningar innan bim än vad jag har haft tidigare.

Grattis till ditt plus!!!
    testade du första gången på BIM eler testade du dagarna innan bara att det kom ett plus först på BIM? :)
  • kråkan25

Idag på morgonen testade jag Positivt på BIM + 0
    syntes tydligt på en early sticka. men bara en tendens på ett "vanligt"

Jag har inte haft ett enda symptom sedan ÄL.  testade negativt på BIM -4.Var helt bombsäker på att det inte tagit sig då jag inte känt av minsta lilla symptom ens om jag "försökt" känna nått. Tog endast testet imorse för att slippa tänka på det mer i väntan på mensen, som jag var säker på skulle dyka upp!

Ville bara skänka en strimma hopp till er som inte plussar tidigt, och eler inte känner av några tecken! Man blir tokig när man helatiden ser att andra plussar flera dagar innan BIM.

Lycka till alla!!

Svar på tråden Prata symtom INNAN bim