Prata symtom INNAN bim
Jag blev gravid nu i juni och skrev ner mina symtom rätt bra. Direkt efter ägglossning hade jag lite molvärk, typ 3 dgr efter men det kopplat jag till kroppen som försöker föra ägget framåt i ledarna. 6-7 dgr efter ägglossning började jag känna lite små molvärk men det har jag i stort sett alla månader så tänkte att det var pms. 10 dgr efter ägglossning så känner jag att något är annorlunda än den vanliga molvärken, det drar på något vis runt livmodern. Sen fortsätter molandet och jag får värk i svanken, brösten är lätt ömma. Sen skulle jag på fest så tog ett gravtest som visade positivt vilket jag tror var v 3+5 = 12 dgr efter ägglossning. Sen från den dagen kom rejäl trötthet och blev varm som tusan, lite metallsmak men samtidigt drog jag på mig en förkylning så den hjälpte nog till en hel del ;)
Överlag så hade symtomen tidigt i graviditeten lika gärna kunnat vara pms, jag hade inte blivit förvånad om mensen hade kommit egentligen men visst, molandet höll ju i sig fler dgr på rad än vanligt.
Så det var mina symtom, hoppas det kan hjälpa någon :)