• Nextchapter

Prata symtom INNAN bim

Här är en till med symtom jag inte känner igen..

Trodde först att jag inbillade mig men nu är jag säker för nu gör det ännu ondare. Har sån jobbig molande värk nere i tjejmagen och ner mot ljumskarna så jag blir galen! Tillsammans med ömma bröstvårtor vilket jag aldrig har.

Molande i tjejmagen har jag ju haft fler men endast i samband med mens och inte ber mot ljumskarna på detta sättet.

Börjar bli lite misstänksam fast att jag sa till mig själv att inte analysera nått då det är första försöket, men man blir ju påminnd hela tiden när det gör ont.

Jag hade enligt appens beräkningar ÄL 31/8 och BIM 14/8, är det ens vanligt /möjligt att känna nått redan?

Nån mer med liknande erfarenhet?

• Nextchapter

[quote=79837721][quote-nick]Fruffe skrev 2019-08-17 11:32:46 följande:[/quote-nick]Plussade för ett par dagar sen. Använde mig av fertilitetsmonitor som loggar din cykel, blev gravid på första försöket med den. Kan verkligen rekommendera![/

Vad är det för något? Tar man tempen med den eller hur fungerar det?

• Nextchapter
    Fruffe skrev 2019-08-17 22:56:50 följande:

Det är en monitor där du börjar med att ställa in första dagen på mensen (då du börjar med den), sedan gör du ägglossningstester efter mensen är slut, då loggar den när du är låg/ hög och maximal (maximal=Ägglossning). Så ser du exakt, ist för dessa billigare tester som man inte riktigt ser hur starkt det är osv, detta reggas med test digitalt helatiden så man vet till 100 att ägglossningen är. Det är även bevisat att om man använder sig av den är det 89 % större chans att bli gravid. Och som sagt, jag blev gravid på första försöket. Hade sex på båda maximal dagarna samt en dag på hög. Den är dock dyr, men värt det!

Ah okej, skall kika på det. Har inte alls kollat på sånna tester än så är dåligt insatt på hur det funkar. Men vet att jag inte kommer vilka lägga mer massa tid på att ta nån temp flera gånger/dag. Då kommer jag liksom inte tänka på annat o hjärnan kommer låsa sig.
Svar på tråden Prata symtom INNAN bim