Prata symtom INNAN bim
Idag har jag även fått "mensvärk" utan mens. Brukar alltid FÖRST få mens utan att känna något och sedan sjuk mensvärk men nu är det BARA "mensvärk"
bim -4 borde de vara just nu
Idag har jag även fått "mensvärk" utan mens. Brukar alltid FÖRST få mens utan att känna något och sedan sjuk mensvärk men nu är det BARA "mensvärk"
bim -4 borde de vara just nu
Är på bim-3 idag kännt molvärk till och från sen i måndags, torsdag blev jag så himla trött så la mig och sov på em vilket jag aldrig gör annars samma fredag och idag. Tänker givetvis att det är för att jag har sovit dåligt och tar ikapp sömnen. Mår lite illa till och från också men testet imorse visade solklart negativt. Så känns som att det bara är kroppen som spökar med en.
Ja det är så jobbigt att vänta. Blir ju att man inte tänker på nått annat och verkligen känner efter hela tiden.
Det är en monitor där du börjar med att ställa in första dagen på mensen (då du börjar med den), sedan gör du ägglossningstester efter mensen är slut, då loggar den när du är låg/ hög och maximal (maximal=Ägglossning). Så ser du exakt, ist för dessa billigare tester som man inte riktigt ser hur starkt det är osv, detta reggas med test digitalt helatiden så man vet till 100 att ägglossningen är. Det är även bevisat att om man använder sig av den är det 89 % större chans att bli gravid. Och som sagt, jag blev gravid på första försöket. Hade sex på båda maximal dagarna samt en dag på hög. Den är dock dyr, men värt det!
Hade äl i torsdags och igår hade jag sån molvärk. Detta är första försöket sen utomkveds graviditeten jag fick i Maj så vågar inte hoppas för mycket. Hoppas hoppas på att de tagit sig denna gången och att de håller i sig.
Jag hoppar in här med och hoppas någon har/haft liknande, jag och min sambo försöker bli gravida med första barnet, är på ÄL+9 ( 20/8 ) och den 26/8 fick jag blod på pappret på kvällen och mensen är beräknad den 3/9 och blöder fortfarande men det är både brunt och rött, kommet bara på pappret och knappt något i bindan. Men det är rätt mycket på pappret.. har väldigt ont i brösten och molnande värk i magen och i ljumskarna.. är det fler som blöder såhär så många dagar innan mensen, tänkte det kanske är nidblödning men känns lite mycket för att vara det ????