Prata symtom INNAN bim
Hoppar in och berättar om mina symptom, har visserligen bim+3 idag. Gjorde ett eget inlägg men blev påhoppad diiirrr. skrev såhär:
Har använt olika preventivmedel (p-plåster,p-ring-p-stav, spiral,minipiller, p-piller) sedan jag var 14 (tidigt, jag vet). Jag är nu 24 och slutade med p-piller för 1 månad sedan. Hade ?pillermens? och sedan sa vi att det som händer det händer. Trodde inte jag skulle få igång cykeln direkt men fick ägglossnings flytningar två dagar och vi har myst från mensens sista dag till och med häromdagen. Idag är det BIM+3. Mina symptom som jag har reagerat på som jag inte är van med att uppleva är:
Extrem trötthet
Hugg/känner av livmodern (ej som mensvärk)
Hungrig
Kissar hur ofta som helst, gärna nattetid också..
Svullen mage
Upplever bröstvårtorna styvare och rödare
Lätt till tårar över småsaker. Blev tårögd idag tex när jag såg att det fanns en glutenfri tårtbit kvar i affären
Dessa symptom har jag haft ca 1,5 vecka (idag bim+3). Det har kommit lite ljusrosa blod tre dagar på pappret vid toalettbesök av den "stora varianten" men inget mer?
Testade negativt för ca 4 dagar sedan.
VAD TROR NI? Blir tokig av att inte veta! Kan likarna vara mens på gång! Vet ju inte hur min kropp reagerar innan mens då jag inte haft "egen mens" sedan tidiga tonåren... då hade jag extremt mycket, ont och oregelbundet.
Tacksam för alla svar och diskussioner kring detta! Vill få tiden att gå haha! Håller tummar och tår för alla andra med tidiga symtom!