• bananafish

Prata symtom INNAN bim

Hej! Hoppar in här i väntan på mens - eller positivt test :)

BIM-5 idag. Inga särskilda symptom förutom en ovanligt hög kroppstemp (36,9). Så hög temp har jag i princip aldrig så det fick mig att börja fundera. Dock sjönk den till 36,8 imorse; vet inte om den lilla dippen innebär att graviditet kan uteslutas, men det är fortfarande en hög siffra för att vara mig.

Vet någon mer om tempkurvor vid graviditet? Är det ?okej? att dippa lite, dvs räcker det att tempen håller sig i ett högt spann. Eller innebär dippen att det inte tagit sig denna månaden?

Håller tummarna för er andra!

• bananafish
    joss1234 skrev 2019-09-24 21:40:18 följande:

Har själv hamnat på en högre temp i flera dar (har bim idag och ingen mens än) och har tempar typ 2 månader så är ingen expert men lite kan den ju diffa och fortfarande va okej, men bäst är att använda en termometer med 2 decimaler, då får man mer exakta tal och kan se hur stor skillnaden verkligen är. Mina symtom är lite molvärk till och från sen två dar tillbaka och lite ömma bröst (inte i närheten av vad min pms brukar va) och fått några konstiga finnar på ens bröstet :O nån som har erfarenhet av det vid graviditet? Ska testa imorgon om inte mensen kommer!

Okidoki. :) Jo, jag har termometer med två decimaler, så de egentliga siffrorna är 36.94 och 36.81. Imorse 36.89 igen. Får hålla tummarna!

Har du BIM imorgon eller har du redan passerat. Lycka till!!
  • bananafish
    Anonym (Funderas) skrev 2019-09-24 21:52:53 följande:

Här kommer även två andra bilder.

Jodå. Jag ser nåt :)
Svar på tråden Prata symtom INNAN bim