Inlägg från: Anonym (Längtan efter syskon) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Längtan efter syskon)

Prata symtom INNAN bim

Jösses vilken molande värk jag har i magen! Ägglossning idag tror jag då jag hade positivt test igår och idag! Denna månaden har jag använt rosenrot och bisolvon vilket jag tidigare använt och blivit gravid båda gångerna på första försöket med denna metoden! Hoppas innerligt på samma tur nu med syskon! Bim 8/1

På ägglossningsdagen kände jag först molande på förmiddagen sedan på eftermiddagen fick jag jätte ont nere till höger av magen när jag rörde mig. Gjorde inte ont när jag stod stilla men så fort jag gick gjorde de ont. Idag äl+1 har jag fortfarande haft molande värk fram o tillbaka under dagen! Får se om värken släpper snart eller om den tänkt hålla sig i till BIM! Flera som precis påbörjat nedräkning till bim?

Puffar upp denna tråden! Dags att den får liv igen ❤️ va med i denna när jag plussade med min nuvarande så tänker nu kör vi igen!

Ni som fått barn innan! När jag hostar o harklar mig så hugger de till o gör ont i ligamentet nere till höger o vänster i magen. Känner igen de från när jag va gravid. Funderar på om någon haft de som tidigt symtom innan ni plussat?

Anonym (Johanna) skrev 2022-12-16 12:47:29 följande:

Jag har känt samma senaste dagarna!
    bim 20/12.
    Men igår så kom färskt blod när jag gick på toa. Lite tidigt för att vara mens tänkte jag men blev ändå besviken att mensen kom ?då blev det inget denna månad heller?.
    men nu undrar jag om det kan ha varit nidblödning. Det var bara det blodet och har inte kommit mer sen..

vågar man hoppas?. 

Jag skulle verkligen hoppas!! Hur mycket och har de kommit något mera? 😍

När man skulle våga sig på ett test alldeles för tidigt (äl+11) så valde man typ sämsta testet för de va bara de dem sålde på Ica. Negativt men ger inte upp än! 🙏 (o självklart har jag studerat testet innan o utan dessa 5 minuter som man får avläsa testet haha) tyckee mig självklart ana ett streck men avfärdar de som negativt 🙄

Symtomen för mig är de samma som innan MEN när jag skulle kliva över en leksak på golvet så högg de till i ligamentet igen. Liksom är jag inte gravid borde jag kanske kolla upp de där 😳

Svar på tråden Prata symtom INNAN bim