Anonym (Robin) skrev 2022-10-27 06:52:24 följande:
Jag plussade igår på äl 11 och har haft molvärk sedan i förrgår, men mildare än mensvärk, mer att det är aktivitet liksom.  Var på bim -3 igår och brukar inte få mensvärk i förväg i vanliga fall, var därför jag testade.
 Har varit varm under ett par dagar, men tidvis också kall, vilket iofs inte är ovanligt.
 Fick en urinvägsinfektion dagen efter äl. Förmodligen bara sammanträffande, men har aldrig haft uvi tidigare, så den får vara med.
 Hade fruktansvärt ont i bröstvårtorna direkt efter bim, särskilt i ena. Får ont ibland efter äl men vanligen mycket mildare, och samma i båda. Försvann runt äl 7 och inget ont alls i brösten nu.
 Har varit väldigt gråtmild sedan äl, på ett sätt som jag aldrig varit tidigare. Kan bränna till bakom ögonlocken av någon scen på tv som inte ens är sorglig.
 Har varit gravid 3 ggr tidigare och hade då helt andra symptom, eller så kom de vid andra tidpunkter, har även haft massa cykler med supertydliga symptom, men i inte varit gravid. 

med min dotter hade jag samma, det där med att det bränner bakom ögonlocken när man tittar på tv!! 
Jag kände så väldigt tidigt, det var nog det som gjorde att jag insåg att jag var gravid! Det var helt orimliga saker som fick mig att vilja gråta.
första graviditeten var det allsång på Skansen, tror de sjöng typ Sveriges nationalsång! Den graviditeten stanna inte med mig.
graviditet 2, min dotter, grät jag för att en person i en serie hade köpt en ny kostym. ?Nääää så tyckte han den var fiiiiin!!!? Och så spruta tårarna! Hahah!
jag minns även att jag kände extra mycket kärlek till mina bonusbarn. Ville bara krama dem och pussa dem hela tiden, kändes som att mitt hjärta skulle explodera så mycket jag älska dem.
allt detta var ca 1 vecka innan bim.
båda graviditeterna hade jag värk i livmodern, illamående och ömma bröst.
styva bröstvårtor också!
har bim om 3-4 dagar och känner inget av ovanstående.
dock Kände jag allt förra månaden men sen kom mensen! satt och grät i bilen åt en låt jag aldrig hört förut osv. 
men kanske blir man extra känslig nu för att man vill så gärna. Jag vet inte? 
och Grattis Robin till plusset!! vad kul! En liten sommarbebis ❤️