Prata symtom INNAN bim
Jag klarade så klart inte av att vänta (suck...) såg ett svagt, svagt, svagt streck. Känner mig svagt hoppfull, så nu håller jag tummarna för att jag får ett tydligare streck om en vecka :)
Jag klarade så klart inte av att vänta (suck...) såg ett svagt, svagt, svagt streck. Känner mig svagt hoppfull, så nu håller jag tummarna för att jag får ett tydligare streck om en vecka :)
HEJ jag hoppar in lite här ! :) 
 Therese heter jag ! 22 år . Jag och min sambo försöker blir gravida nu 3e försöket :) är på ÄL+6 idag ! Väntan att få testa sig är enorm haha, bara att hoppas på det bästa! 
 Vilka fler här är på dagar efter ÄL! Skriv gärna så kan vi följas åt och peppa varandra och prata om lite allt möjligt om graviditet hur ni mår osv :D kram från mig ????
FruW85 Nej va kul !! Ja du testade redan idag ?? Syntes de något?? Har en fråga! Jag brukar känna av ägglossningen en dag bara ! Men denna gång så kände jag samma , bara de att nu känner jag fortfarande i vänster sida vid vägledare eller vad det heter. Känns som ägglossning nästan fast det kommer och går! Jätte skumt, samt att det känns som ni vet ibland kan man få små ryckningar under ögat typ vid någon nerv ?! Haha . Får exakt samma känsla nere i vänster sida ! Nån mer som upplevt detta ??:)
Jag är ny här så jag får inte till det hur man svarar på någons inlägg! Hittar bara hur man svarar i själva gruppen! Någon som kan förklara hur man gör ?haha
Nån som varit gravid och börjat känna nått på ÄL+6 redan? Igår kände jag inget men haft mensvärk till och från sedan äl. Och idag mår jag lite smått illa, mår konstigt bara! Aldrig varit gravid och försökt lääänge nu och ena månaden känner jag massor och vissa ingenting.
Hej. Jag hoppar in här.
 Vi planerar dock inte barn riktigt än då de är så mycket med flytt och renoveringar. 
 Anledning till att jag gick med är för att jag sedan i torsdags den 17/1 mår fruktansvärt illa efter 22.00 de är så intensivt. Precis som när jag väntade sonen 2010.
 De kommer varje kväll och håller i sig 2 timmar.
 Har otroligt ont i brösten (brukar dock ha de 5 dagar innan mens!) sedan helgen dvs 8 dagar innan mens. 
 Även haft som mensvärk som håller i sig i 20min sen släpper de och upp repas lite olika från dag till dag. Mens på g? 
 När kan man egentligen testa? 
 Hur tidigt är de ens möjligt att man mår illa?
Tack för ditt svar.
 Bim - 3 imorgon.
 Fick hem 3 grav tester med posten idag.
 Så tänkte testa o s, fre, sön.. Om inte tant röd kommer på lördag. 
 Men märkt att morgonurinet börjat bli väldigt grumligt 
 men har inte ont i brösten eller mensvärk längre.
Är på bim -9 och imorse var jag super yrslig och illamående. På dagen var det bra igen men lätt illamående på kvällen nu. Gravsymtom??
Gravid eller inte, jag mår SÅ jäkla illa..vad gör man? Är sådär på gränsen till att behöva spy... Knaprar hårdbröd och det fungerar under tiden jag äter, men så fort jag slutar så kommer illamåendet igen..
Är de någon här som tempar å vet hur de blir om ja jobbar natt. kommer ju få tempa 7 på morgonen när ja är ledig å 17 på eftermiddagen när jag jobbar.
När man tror man plussat svagt och skickar bild till syster.. "nix, ser ingenting" hahaha.. Får vänta ett par dagar till och testa igen haha.
Jag är på första försöket efter ett MA i v 14. Första tiden efter hade jag ingen aning om var i cykeln jag befann mig och om jag ens skulle få ägglossning direkt men jag tror att jag till slut via tempning lyckades hitta min ägglossning. Om det stämmer är jag nu på äl+9. Sedan några dagar tillbaka har jag fått en massa olika symptom så som halsbränna, vattniga flytningar, rosa flytningar, lite illamående, molvärk/stickningar långt ner i magen, väldigt frusen, lättirriterad och starkare doftsinne. Jag känner igen många av symptomen sedan förra graviditeten men då kom en del av dem först någon vecka efter BIM. Det allra första symptomet förra gången var ömma bröst/bröstvårtor men det har jag inte känt nu.
 Vet inte om jag ska våga hoppas på att det redan tagit sig igen eller om kroppen bara spökar efter missfallet. Brukar inte ha speciellt mycket pms men det kan ju kanske ha ändrat sig nu. 
 Känner mig bara helt snurrig just nu och bollar gärna lite tankar med nån fler. Kanske nån som känner igen sig?