- 

zanlou skrev 2019-03-19 23:08:17 följande:Helt rätt!!! Vi håller tummarna ihop för att aldrig säga aldrig

- 

Idag är det dag 30 för mig. Har oregelbunden mens och tittar jag på statistiken kan den mycket väl komma idag. Men håller tummarna för att den inte kommer!
Nån gång förra året kom mensen dag 32 också, men passerar jag nu dag 30 utan att få mens vågar jag va försiktigt positiv.
Känns lite som en spänd sten långt ner i livmodern, fast svagt på det sättet. Spännande dagar nu! - 

som zanlou sade, man ska aldrig säga aldrig!1213 skrev 2019-03-19 20:15:34 följande:Hej!
Går här och försöker att inte hoppas. Men är nu på BIM+2 (trodde jag var på bim+1 men räknade fel)
Har haft cyklar mellan 26-30 dagar så lite oregelbundna. Men oftast 28. Idag är jag på dag 30 och är så galet kissenödig, mensvärk varje dag, mest på kvällarna och svullen. Även väldigt gråtmild. Har inga gravtester hemma men tog ett ägglossningstest idag som var starkt men inte helt positivt så då tappade jag hoppet igen.. vet inte när jag ska våga testa mig med gravtest då jag är på försök nummer 17 och vet att min kropp lurat mig så många gånger förut...
Vill så gärna lyckas men varför skulle jag göra det på just försök nummer 17?..

själv dag 30 idag. hade jag varit du hade jag väntat ett par dag innan jag testade, som zanlou sade. Och testa med rätt graviditetstest! - 

Lycka till!!!ajjans skrev 2019-03-19 23:38:02 följande:Hej, hoppas det är okej att jag hoppar in i tråden!
Har nästan sedan direkt efter ÄL haft ont i tuttarna och molande värk i tjejmagen, vanliga PMS-symtom för mig, men de har känts mycket tydligare nu och håller fortfarande på och jag är på BIM-3. Min PMS brukar alltid avta typ en vecka innan, så håller tummar och tår för att jag plussar
Tog ett test idag men jag är osäker på om det är positivt eller ej så jag tar ett nytt om mensen ej dyker upp om några dagar
 - 

håller tummarna för dig!Mollisen1 skrev 2019-03-19 20:42:58 följande:Jag är i samma sits, är också lite rädd för att få negativt test då jag blivit ledsen alla andra gånger.. Jag har BIM idag, och är också kissnödig typ hela tiden, aldrig varit med om något liknande, tycker att bara det borde vara ett tecken eller? Annars har jag varit illamående ikväll också. Jag ska nog testa imorgon bitti, känns på nått sätt skönt att också veta än att gå runt och spekulera. Jag hoppas du plussar när du bestämmer dig för att testa! :) - 

Testar kanske imorgon eller fredag, får se :)1213 skrev 2019-03-20 07:48:54 följande:Tack!
Ja jag väntar några dagar till innan jag testar med ett graviditetstest.
Hur går det för dig? Har du testat? - 

Ja faktiskt! Än så länge ingen mens och känns inte som den är på gång just nu heller. Kommer den idag skulle jag bli snopen!zanlou skrev 2019-03-20 14:13:11 följande:Guuud va spännande!!!!!!!! - 

Men gud!! Jag har plussat!zanlou skrev 2019-03-20 14:13:11 följande:Guuud va spännande!!!!!!!!

- 

Blev ett fett plus nyss!1213 skrev 2019-03-20 22:09:31 följande:Åh håller tummarna! Uppdatera oss när du testat :)

Brukar få mens efter 26 dagar, ibland 30 dagar (ibland mkt längre). Testade på dag 32. - 

Tack!ajjans skrev 2019-03-22 09:50:04 följande:Åh grattis vad kul!!!