Prata symtom INNAN bim
Tog ett test nu i morse och insåg direkt efteråt att jag såklart fått min mens, bättre lycka nästa gång antar jag... 
 Måste ju ha varit skengravid deluxe. Aldrig haft såhär stark och lång pms tidigare. 
Tog ett test nu i morse och insåg direkt efteråt att jag såklart fått min mens, bättre lycka nästa gång antar jag... 
 Måste ju ha varit skengravid deluxe. Aldrig haft såhär stark och lång pms tidigare. 

Jag har också plussat sedan jag senast skrev här i tråden. Är i v. 8 nu. Hade inte så mycket symptom innan BIM denna gång, kände mig bara lite yr och hade ömma bröstvårtor. Hade spottings som vanligt så trodde ändå att mensen var på väg men på BIM slutade de och ingen mens kom så på kvällen BIM+1 tog jag ett test.
 Efter att jag plussade har jag fått fler symptom som illamånde, trötthet och lite växtvärk.
Såg att inlägget var borta nu  

Bara tänkte att jag själv inte skulle vilja att min barn florerade på forum på nätet. Gulligt barn var det iaf! 
Tycker för övrigt att det såg ut som ett plus på bilden. Grattis!

Här är en till som bara sitter och väntar på BIM, så jag kan testa :D
Tog just ut hormospiral, så om jag faktiskt skulle vara gravid nu så skulle det ha lyckats på första försöket! Tror ju inte man kan ha sån tur, så jag misstänker ju mest att mina symptom är inbillade, eller sånt jag känner av pga hormonförändringarna med spiralen.
Men, om jag har en "normal" fyra veckors cykel (vilket jag inte riktigt tror att jag har just nu) så borde jag ha BIM på söndag. Kunde inte hålla mig så jag gjorde ett testa tidigt test i redan i fredags, som var negativt. Köpte ett tvåpack, så jag ska göra det andra på onsdag, tror jag.
Kände mig illamående redan för en vecka sen på lördag. Nåt jag kände igen från min förra graviditet. Har varit illamående från och till under hela förra veckan. Under en par-tre dagar hade jag också en konstig smak i munnen typ hela dagen, gick om då jag åt eller drack något, men kom sen alltid tillbaka. Känningar i "bebismagen" har jag från och till hela tiden och igår tyckte jag mina bröst kändes spända. Tyckte också de såg aningens större ut än vanligt. Har inte berättat om mina "symptom" till min kille, för jag misstänker ju starkt att jag inbillar mgi alltihopa :D men frågade om han inte tyckte att mina bröst såg lite större ut än vanligt. Trodde han skulle svara nej, men han svarade direkt "jo, dom gör nog det".
 Så jo, hoppas, hoppas :D