Inlägg från: Anonym (Hmm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hmm)

Hur ofta duschar du?

Varannan vecka ca. Eller åtminstone tio dagar isär. Jag tvättar kön och armhålor varje dag men absolut inte hår! Mott hår är tjockare än tjockast och långt ner till svanken så det tar fruktansvärd rid att torka så hinner inte

• Anonym (Hmm)
    Aniiee skrev 2019-01-03 19:50:41 följande:

För det första: Nej, inte varje dag i veckan.

För det andra: Att man inte duschar betyder inte att man inte tvättar sig.

Faktiskt (side note) så blir jag lite full i skratt/fascinerad när folk vill spara på vattnet och "bara dushar i 5/10 minuter" (30-120 liter vatten) istället för att fylla handfatet (3-4 liter) och tvagar sig på gammaldags sätt. 

Rack! Folk tar förgivet att man lutar apa pch äckel om man inte duschar varje dag. Jag tvättar kön och armhålor när jag borstar tänderna på morgonen. Men tvättar hår ovh hela kropp var 10-14 dag
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (p) skrev 2019-01-03 22:09:54 följande:

Hur lång tid tar det för håret att torka?

Med tork - 45-60 min. Utan 7-8 timmar. Grek.

Fötter? Ehmmm... mina luktar ingenting så det behövs inte.. fy farao om man har stinkande fötter
    erikaABC skrev 2019-01-03 22:12:37 följande:

Men fötterna då?

• Anonym (Hmm)
    Anonym (p) skrev 2019-01-03 22:33:40 följande:

Sju - åtta timmar, det måste verkligen vara jättejättetjockt!

Det är det verkligen. Suttit hårmodell massor av år. Lägger jag mig med blött hår så vaknar jag med småt ät fuktigt.. sjukt irriterande då jag inte vill använda hårtorken för ofta
  • Anonym (Hmm)

Oftast bara färgat men ibland klippt. Men har man hår till svanken så tas inte så mycke

Anonym (p) skrev 2019-01-03 22:53:33 följande:

får du inte håret avklippt om du sitter hårmodell?

Svar på tråden Hur ofta duschar du?