• Nandez

Farmen 2019

Farmen börjar på söndag, någon annan som ska titta?

• Svar på tråden Farmen 2019
  • Johannus

Usch fasen vad jag ogillar denna Kim. Han lyssnar på tjejerna och väljer Göran eftersom dem vill ha ut honom.
    Hoppas Hoppas att Göran slår ut Kim.

• Linnis92

Trist tycker jag att kom åkte ut, men bra han fick komma till torpet! Vad tycker ni om torpet deltagarna efter första titten?

• Johannus
    Linnis92 skrev 2019-01-13 22:22:59 följande:
    Trist tycker jag att kom åkte ut, men bra han fick komma till torpet! Vad tycker ni om torpet deltagarna efter första titten?
    Jag tyckte det var bra att Kim åkte ut då han verkade så tuff med att han skulle slå andre kämpen i alla grenar. 

Jag hann då inte se nåt rån Torpet några ord med deltagarna var allt.
  • kokosnötmjölk
    Johannus skrev 2019-01-13 22:35:41 följande:
    Jag tyckte det var bra att Kim åkte ut då han verkade så tuff med att han skulle slå andre kämpen i alla grenar. 

Håller med dig angående Kim. (Har iofs inte sett gårdagens avsnitt)
  • Deceree1
    Nandez skrev 2019-01-14 11:52:05 följande:

Jo, ska kolla upp Torpet.

Det börjar kanske ikväll då eftersom man fick se klipp. Förra året tog det som sagt lång tid.
  • Linnis92
    Deceree1 skrev 2019-01-14 11:58:54 följande:

Det börjar kanske ikväll då eftersom man fick se klipp. Förra året tog det som sagt lång tid.

Fast torpet började igår:)
  • flygrl
    Deceree1 skrev 2019-01-13 13:15:13 följande:

Å vad jag önskar att man kunde hitta alla Farmensäsonger. Dom körde ju både Farmen Afrika och Farmen skärgården ett tag..... vill se om dom. Psykot Sebastian som va med i allra första Farmen alltså. Fy faan så otäck han va. Han va med i Farmen Afrika o där flippade han på en tjej så in i helvete. Jag vågade knappt titta. Han va storbonde i Afrika o tvingade deltagarna en o en sitta inne i hans rum på golvet o han satt i sängen o frågade ut dom på jätteobehagliga personliga saker. Han va så otäck o utgav sig för att vara terapeut.

Han ni inte sett honom så kolla youtubeklipp. Han är superläskig. Nån så otäck har det inte varit sen dess. Hoppas att årets farmare är snälla mot varann. Jag for så fruktansvärt illa av mobbingen förra året. Tjejen dom mobbade va en urgullig tjej som aldrig gjorde nån nåt illa.

Sebastian Dawkins måste ju nästan va den mest kända Farmen deltagaren ever. Har sett en del av honom på Youtube och även läst om honom på Flashback och han verkar faktiskt läskig på riktigt. Inte bara dryg eller jobbig utan psykopat-läskig. Usch han måste ha fått flera av deltagarna att må skit. Och den mannen ska va terapeut.

Nä, drama vill man se men inte riktig mobbing och människor som mår skitdåligt pga sånt. Som sagt: hoppas vi slipper det i år.
    Deceree1 skrev 2019-01-13 17:08:57 följande:

Är det nån av er som kommer ihåg Farmen Skärgården?

Nope
    Deceree1 skrev 2019-01-13 17:48:57 följande:

Har kollat o letat men det går bara se Farmen 2018. Fan så dåligt av tv 4 alltså. För några år sen kunde man se ganska många säsonger.

Fy tv 4 så kasst gjort!!!!!

Jag har sett en del tidigare säsonger på TV4 Play/CMore men nu verkar dom tyvärr ha rensat bort allt utom förra säsongen. Synd.
    Deceree1 skrev 2019-01-13 19:02:20 följande:

Hoppas att dom kör igång Torpet me nu. Såg att dom inte började med Torpet förrän Farmenavsnitt 11.

Kul att de är igång igen. De här har man sett fram emot :)

Japp, spännande. :)
    Johannus skrev 2019-01-13 20:30:05 följande:

Usch fasen vad jag ogillar denna Kim. Han lyssnar på tjejerna och väljer Göran eftersom dem vill ha ut honom.

Hoppas Hoppas att Göran slår ut Kim.

Jag ogillar inte Kim även om jag tycker han e lite väl stöddig va gäller tvekampen. Synd han valde Göran dock... :/
    Linnis92 skrev 2019-01-13 22:22:59 följande:

Jag ville inte att nån av dom kämparna skulle åka ut så nu hoppas jag förstås Kim ska kunna kämpa sig tillbaka till Farmen. Det blir spännande att följa.

Torparna hann jag inte bilda mig nån uppfattning av under dom korta ögonblick man fick se dom.
    Johannus skrev 2019-01-13 22:35:41 följande:

Det kanske va en nyttig näsbränna för Kim att inse att han inte va oslagbar.
    Nandez skrev 2019-01-14 11:51:09 följande:

Har ingen favorit ännu, bara katterna

Japp, katterna FTW!
    Linnis92 skrev 2019-01-14 13:12:51 följande:

Fast torpet började igår:)

Oj, bra att du säger det. Men det sänds alltså enbart över Play eller hur?

Ser att det redan ligger 2 avsnitt på CMore.
Svar på tråden Farmen 2019