Inlägg från: Anonym (A) |Visa alla inlägg
  • Anonym (A)

Tjejer och killar, vad tycker ni om nätdejtingsidor?

Känner absolut igen mig, tycker det är skitsvårt när man aldrig får några svar.

Har slutat använda betalapparna/sidorna nu känner för tillfället att det inte gör någon skillnad mot gratisapparna. Har faktist just för tillfället flyt på dem ställena och kanske det leder till något mer ????

• Anonym (A)
    Anonym (Gett upp) skrev 2019-01-04 16:03:13 följande:

Det är inget fel på mitt självförtroende i o f sig. Däremot har jag inte självförtroende av det slaget att jag kan haffa en tjej på krogen. Det känns nästa omöjligt. Otroligt obekvämt. Däremot kan jag träffa en tjet IRL. Har alltid gjort det. Aldrig ens haft en nätdejt.

Men det är väl det som är skillnaden. Killarna som vågar får brudarna medan de andra sitter och skriver fåniga meddelanden med sina telefoner och hoppas på svar. Egentligen är det ju ett fegt jävla betabeteende. Jag fattar att brudarna dissar nätraggarna. Ser man på det rent evolutionärt är det ganska självklart.

Nej du. Det är nog dags att lägga ned ens försök att nätdejta och manna upp lite IRL.

Var träffar du tjejer IRL då? Går du bara fram till någon på stan och frågar? Går du på kurser? Hittar liksom inte mötesplatserna IRL, gör nog att manna upp sig hur mycket som helst om man inte ens är på samma ställen
Svar på tråden Tjejer och killar, vad tycker ni om nätdejtingsidor?