Inlägg från: Anonym (Ä) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ä)

Tjejer och killar, vad tycker ni om nätdejtingsidor?

Nätdejting är värdelöst. Finns inga intressanta, attraktiva och normala människor där. Det är antingen snygga killar som bara vill ligga, fula killar som också bara vill ligga men försöker dölja det, medelmåttiga killar som också bara vill ligga men försöker dölja det, killar som bara vill ligga (oavsett utseende) och inte försöker dölja det, fula eller medelmåttiga killar som är desperata och skulle ta vem som helst för att få någon vem som helst, idioter som är otrogna, äldre män som är tröga och inte fattar åldersgränser osv osv.

• Anonym (Ä)
    Anonym (Dejting2019) skrev 2019-01-04 14:02:52 följande:
    Du lyckades inte pricka in mig - medelmåttig kille som vill träffa en partner och inte är så desperat och inte bara vill ligga. Skrattande

Hmm kanske därför det inte blivit nåt, för att jag inte är tillräckligt "desperat", är inne då och då och skriver bara till dem som jag tror skulle kunna passa ihop med mig. Det är ju det som är dumt med nätdejting, att man sällan får en särskilt ärlig och komplett bild av en person (som man skulle fått om man pratat med personen eller sett denne irl), vilket bara kan resultera i missmatchningar och frustration.
    Anledningen till att det inte funkar för dig är för att du inte är attraktiv och dessutom högst troligt tråkig.
Svar på tråden Tjejer och killar, vad tycker ni om nätdejtingsidor?