Inlägg från: S c h n a |Visa alla inlägg
  • S c h n a

Tjejer och killar, vad tycker ni om nätdejtingsidor?

Jag har testat och det går väl bra just när det gäller att få svar men sen är det jag som är problemet. Det traditionella nätdejtingkonceptet är verkligen inte från min planet, tycker irl känns så himla mycket naturligare. Det minskar dessutom risken för att råka inleda ännu ett förhållande med någon kul som är mantalskriven på månen, jag vill ju att de ska ha barn sen innan precis som jag och då är de ju inte flyttbara.

Sen har jag ju inte helt konform syn på relationer heller, och utöver det nära manliga vänner som nog fungerar som anknytningsrelationer för mig. Skulle svida att inte ha dem i mitt liv som nu, d. v. s. väldigt mycket. Egentligen är det bara fysisk närhet jag saknar, men det vill jag ju inte ha med någon jag inte känner väldigt väl. Och tiden, tiden!? Jag har inte tid!

• S c h n a
    Anonym (Värdelöst) skrev 2019-01-04 16:19:18 följande:

En marknad för kvinnorna.Man kan vara läkare och se extremt bra ut och ändå inte få svar.

Anonym (Dejting2019) skrev 2019-01-04 16:36:46 följande:

Varför är det så??

För att det inte räcker att vara läkare och se extremt bra ut om man fortfarande är dum i huvudet.
  • S c h n a
    Anonym (Värdelöst) skrev 2019-01-04 18:01:44 följande:

Definitionen på "dum i huvudet" är enligt en del kvinnor komplicerad.Tror många män håller med mig om denna.Däremot är vi männ mer förlåtande och förstående när det handlar om "dum i huvudet" kvinnor.Tom finns män som går in i förhållande med dessa har man sett.

Nja men som att skriva att "inte ens" extremt snygga läkare får svar, som om det i sig borde vara någon slags garanti på en balanserad dejtingmarknad.
Svar på tråden Tjejer och killar, vad tycker ni om nätdejtingsidor?