Hjälp! Ångrar att jag gjorde slut :(
Gjorde slut med mitt ex för ett tag sen. Jag gjorde mest slut för att jag inte tyckte att vi passade ihop och för att jag ville ha lite frihet. Känslorna fanns inte heller där kändes det som. Han verkade ta det rätt hårt men försökte aldrig få tillbaka mig. Jag själv tvivlade ibland på att jag verkligen hade gjort rätt i att göra slut med honom men försökte hela tiden tänka att det var för det bästa. Jag gjorde också en del saker som brände alla broar för att verkligen vara säker på att det aldrig skulle bli vi igen!
Idag såg jag honom på stan med en ny tjej. Gick in på hans facebook och såg att han har ett nytt förhållande sen en vecka tillbaka. det krossade verkligen mitt hjärta och då insåg jag att jag vill ha honom tillbaka och att jag förvrängt alla känslor jag haft för honom. Nu har han en annan och det gör ont!
Vad ska jag göra??? Jag mår sjukt dåligt över det här och allt jag ställt till med! Har gråtit hela dagen och tänker inte gå till jobbet på måndag för att jag är så ledsen! :(