Nidblödning eller tidigt missfall?? Panik hjälp se hit
Hej familjeliv! Har ätit ett p-piller som heter dionorette (Yasmin liknande) sen 10 dagar tillbaka efter att ha slutat med kyleena spiral sen en tid tillbaka. Väntade 2 veckor med att börja äta pillrerna och började mitt i cykeln. Efter 3 dagar av p-piller hade jag och min pojkvän oskyddat samlag. Har fortsatt äta p-pillrerna sen dess varje dag. Nu 7 dagar efter samlaget fick jag igår morse en stor blödning. Helt plötsligt blev det varmt i trosorna och när jag gick på toa hade hela trosorna blivit röda. Till en början var det rinnigt blod, det liksom rann ner för benen. Tog en tampong under dagen som sög åt sig och under natten sov jag utan. När jag vaknade och ställde mig upp så splashade det ner blod som rann ner med klumpar. Det har fortsatt så, blöda med klumpar och nu eftermiddag och kväll även fått mensvärk liknande. Det som spänner i magen och känner en trötthet jag aldrig känt förut. Har också upplevt de senaste dagarna extrem hunger och trötthet. Det kanske är placebo? Nämnvärt är att jag inte brukar få mensvärk alls, men har annars riklig mens med klumpar i vanliga fall. Har aldrig varit gravid förut och är ung. Kan detta vara en nidblödning?? Eller tidigt missfall? Genombrottsblödning? Känner någon igen sig? Även fast det var 7 dagar sen samlag och ägget typ inte ens fäst ens en gång. Är orolig och förvirrad! Vad är detta? Snälla hjälp och tack på förhand