• Jsv17

BBhugme gravidkudde, erfarenheter?

Jag väntar mitt andra barn i September och jag har varit sugen på en bbhugme sen senaste graviditeten, undrar vad era erfarenheter är av den och dess dubbelfunktion? Fungerar den väl att använda som amningskudde sen? Jag använde min amningskudde väldigt flitigt sist, och den känns lite dyr att inhandla om den inte fungerar väl även vid amning.... Jag har inget emot att den är stor och är svår att stuva undan, vi hade amningskudden i soffan konstant sist får nog bli så nu med

Pojke 9-12-17
  • Svar på tråden BBhugme gravidkudde, erfarenheter?
  • Vickan I

Åh älskar min. Hade den i sängen som gravid och sedan använde jag den som amningskudde och babysitter när bebisen var liten. Nu när han börjat sitta har jag den som en hästsko bakom/runt honom, så om han ramlar bakåt el åt sidan så landar han mjukt. När han inte behöver den längre kommer jag ha den i sängen igen. Perfekt ha bakom sig när man ligger och läser/surfar etc. 

• Jsv17
    Vickan I skrev 2019-01-09 14:40:08 följande:

Åh älskar min. Hade den i sängen som gravid och sedan använde jag den som amningskudde och babysitter när bebisen var liten. Nu när han börjat sitta har jag den som en hästsko bakom/runt honom, så om han ramlar bakåt el åt sidan så landar han mjukt. När han inte behöver den längre kommer jag ha den i sängen igen. Perfekt ha bakom sig när man ligger och läser/surfar etc. 

Åh tack för svar! Precis sånt jag ville veta då det inte fanns några bilder eller egentligen nån information om när man använde den som amningskudde. Då ska jag klicka hem!
    Pojke 9-12-17
  • jaktenpaflow

Världens bösta kudde! Köpte den under min förra graviditet för två år sedan och slutade aldrig sova med den haha:) Nu är jag gravid igen och skulle aldrig kunna sova utan den!

• Jsv17
    jaktenpaflow skrev 2019-01-09 19:39:41 följande:

Världens bösta kudde! Köpte den under min förra graviditet för två år sedan och slutade aldrig sova med den haha:) Nu är jag gravid igen och skulle aldrig kunna sova utan den!

Då var det bestämt en sån ska definitivt flytta hem till mig
    Pojke 9-12-17
Svar på tråden BBhugme gravidkudde, erfarenheter?