• jennt

att sända blommor med interflora

Hej alla. Ja hur jag ska börja!

Så här. Jobbar på ett ställe och där fanns en kvinna jag tyckte väldigt mycket om. Visst inte alla gånger vi kom överens och kunna gå perioder i mellan vi ej prata. Men tyckte om henne mycket. Sen kunde vi prata väldigt mycket.

Nu har hon varigt sjukskriven och sen går i pension. Vet att hon är sambo. Nu till det jag vill ha råd om. Tänkte att sända blommor till henne med interflora. Naturligt viss ska det stå från mig.

Men ska jag göra det. Vill gärna ha råd av er som läser detta

• Svar på tråden att sända blommor med interflora
  • Aniiee

Ja, varför inte?

I have a growing lack of disgust for you
  • Feeliciiia

Det tycker jag absolut du ska göra! Skriv något i stil på kortet att du saknar henne på jobb så blir det kanske inte lika personligt om hennes sambo läser?

• jennt

Tack för fina svar. Ja jag har egentlig altid varigt svag för henne. Men det utlandet vill man ju inte skriva.

Kan jag även skriva mobilnummer och mail adress?

Kan jag skriva så här.

Hej Anita. Jag önskar dig allt gott nu när din pension är här. Saknar dig på jobb och prata med dig. Hör gärna av dig. Från mig på jobbet jens

• EmberEyes
    jennt skrev 2019-01-09 18:28:05 följande:

Tack för fina svar. Ja jag har egentlig altid varigt svag för henne. Men det utlandet vill man ju inte skriva.

Kan jag även skriva mobilnummer och mail adress?

Kan jag skriva så här.

Hej Anita. Jag önskar dig allt gott nu när din pension är här. Saknar dig på jobb och prata med dig. Hör gärna av dig. Från mig på jobbet jens

Jag tycker att det låter helt OK. Jag hade iofs bara lämnat mail, inte mobil.
Svar på tråden att sända blommor med interflora